printlogo


کد خبر: 158601تاریخ: 1395/3/18 00:00
اخبار

صعود تیم کوهنوردی ارتش و فتح قله گدوک
 گروه کوهنوردی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از 45 کوهنورد به مناسبت آزادسای خرمشهر و گرامیداشت اعیاد شعبانیه در یک کوهپیمایی برد بلند، موفق به فتح قله گدوک شد. به گزارش روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و اعیاد شعبانیه، تیم  45 نفره کوهنوردی ارتش به همراه امیر سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش با طی مسیر 36 کیلومتری اسالم به خلخال، به مدت 15 ساعت قله گدوک را فتح کردند. سرهنگ جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش که سرپرستی این گروه را بر عهده داشت، درباره برنامه‌های ورزشی ارتش گفت: توجه به ورزش‌های کاربردی و بویژه کوهنوردی در اولویت برنامه‌های تربیت بدنی ارتش قرار دارد.

دومین محک شاگردان کی‌روش
تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان ساعت 21 روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. با توجه به همزمانی این روز با نخستین روز از ماه مبارک رمضان، این مسابقه ساعت 21 و پس از اذان مغرب برگزار می‌شود. شاگردان کارلوس کی‌روش پیش از این مسابقه روز پنجشنبه در اسکوپیه توانستند مقدونیه را با حضور بازیکنی مانند گوران پاندف، ستاره سابق اینترمیلان با حساب 3 بر یک شکست دهند. در این بازی سردار آزمون هر 3 گل تیم ملی فوتبال ایران را به ثمر رساند. تیم ملی فوتبال ایران بامداد روز یکشنبه به تهران رسید و پس از استراحتی کوتاه نخستین تمرین خود را نیز در همین روز انجام داد تا به آمادگی نسبی برای دیدار با قرقیزستان دست یابد اما قرقیزستان بامداد دوشنبه به تهران می‌رسد و نخستین تمرین خود را نیز در همین روز و در ورزشگاه آزادی انجام می‌دهد. آخرین بازی قرقیزستان به حدود 3 ماه قبل باز می‌گردد که توانستند تاجیکستان را با حساب 3 بر یک شکست دهند. البته قرار بود 4 روز پیش دیداری تدارکاتی را مقابل لبنان انجام دهند که این دیدار به دلایلی لغو شد. قرقیزستان رتبه 111 جهان را در اختیار دارد و جزو کنفدراسیون فوتبال آسیاست اما هیچ‌گاه نتوانسته در این قاره افتخارآفرین شود. آنها سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال خود را هم مقابل ایران تجربه کردند و در سال 1997 با 7 گل مقابل ایران شکست خوردند. 2 تیم جز این بازی یک بازی دیگر را هم در همان سال انجام دادند که این بازی با پیروزی 3 بر یک ایران تمام شد. هدایت قرقیزستان را کریستینین الکساندر روس بر عهده دارد.

توافق برای انتقال محمد ابراهیمی
مدیران عامل 2 باشگاه گسترش فولاد و تراکتورسازی برای انتقال مهاجم تیم گسترش به توافق رسیدند. مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی دیروز دوشنبه به دیدار زنوزی، مدیرعامل باشگاه گسترش رفت و درباره نقل و انتقالات 2 باشگاه بحث و تبادل نظر کردند. یکی از مواردی که طرفین بر سر آن به توافق رسیدند انتقال قرضی محمد ابراهیمی به تیم تراکتورسازی بود. براساس توافق صورت گرفته قرار است این مهاجم گلزن قراردادش را به مدت 3 سال با گسترش فولاد تمدید کند و یک‌سال به صورت قرضی به تیم تراکتورسازی منتقل شود.

قرارداد جباری و منتظری فقط در یک صورت فسخ می‌شود
مجتبی جباری و پژمان منتظری، 2 بازیکن ایرانی باشگاه الاهلی قطر برای فصل آینده وضعیت مبهمی دارند. در هفته‌های اخیر خبرهای مختلفی درباره ماندن یا جدایی جباری و منتظری از الاهلی مطرح شده است. در حال حاضر برخی مسؤولان الاهلی موافق ماندن این دو بازیکن هستند و برخی هم معتقدند قرارداد جباری و منتظری باید فسخ شود. این در حالی است که مدیران باشگاه الاهلی همچنان درباره بازیکنان ایرانی این باشگاه اختلاف دارند. جباری و منتظری اما با باشگاه الاهلی یک فصل دیگر به صورت رسمی قرارداد دارند و الاهلی بدون رضایت رسمی این دو بازیکن، حق فسخ قرارداد ندارد. قرارداد ایرانی‌های الاهلی فقط در یک صورت فسخ می‌شود و آن هم اینکه مسؤولان الاهلی در صورت کنار گذاشتن این دو بازیکن حاضر به پرداخت غرامت به جباری و منتظری شوند. باید دید در نهایت وضعیت این دو بازیکن بعد از مشخص شدن رئیس باشگاه الاهلی به کجا خواهد رسید.
 


Page Generated in 0/0050 sec