printlogo


کد خبر: 158728تاریخ: 1395/3/20 00:00
اخبار

باب اسفنجی  کار دست سوشا داد
لباس‌های خارج از عرف سوشا مکانی باعث شد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال این دروازه‌‌‌‌‌‌بان را ۶ ماه محروم کند. در جلسه اخیر کمیته‌ اخلاق فدراسیون فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل مسائل مختلفی در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رابطه با د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وازه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بان فصل گذشته تیم فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل پر‌‌‌‌سپولیس مورد بررسی قرار گرفت. از جمله مواردی که این کمیته‌ بررسی کرده پوشش نامناسب و خارج از عرف سوشا مکانی بود که چندی پیش جنجال زیادی به پا کرد. کمیته‌ اخلاق به دلایل مختلف از جمله پوشش خاص مکانی که یادآور یک شخصیت انیمیشنی (باب اسفنجی)  بود، د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وازه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بان سابق باشگاه پر‌‌‌‌سپولیس را 6 ماه از حضور در میادین محروم کرده است. این حکم قطعی نیست و مکانی می‌تواند برای تجدیدنظر درباره آن به کمیته‌ استیناف مراجعه کند.  

سرمربی تیم فوتبال نیجریه درگذشت
استفان کشی، بازیکن و مربی پیشین تیم‌ملی نیجریه در ۵۴ سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشت. کشی بامداد روز چهارشنبه در «بنین» شهر جنوبی نیجریه درگذشت. او قصد داشت در اواخر آن روز به آمریکا بازگردد. دوستان او می‌گویند «کشی» در سلامت کامل به سر می‌برد و هیچوقت مشکل قلبی نداشت. بعد از پیروزی در ۶۴ بازی لیگ نیجریه به عنوان دفاع میانی در سال‌های ۱۹۸۱ تا ۱۹۹۵، «کشی» قبل از اینکه در سال ۲۰۱۱ سرمربیگری تیم نیجریه را
بر عهده بگیرد، 3 سال سرمربی تیم‌ملی «توگو» بود. او همچنین در سال‌های ۱۰-۲۰۰۸ نیز سرمربی تیم‌ملی «مالی» بود. کشی به همراه «محمود الجوهری» مصری، تنها کسانی هستند که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی قهرمان جام ملت‌های آفریقا شده‌اند. او سابقه ۲۰ سال بازی در کشورهای بلژیک، فرانسه، آمریکا و در نهایت تیم «پرلیس اف‌ای» مالزی را داشت.
 
شاگردان خادم راهی لس‌آنجلس شدند
تیم‌ملی کشتی آزاد ایران بامداد چهارشنبه برای حضور در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۶ آمریکا راهی این کشور شد. رقابت‌های جام‌جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۶ آمریکا طی روزهای ۲۲ و ۲۳ خردادماه با حضور ۸ تیم برتر جهان در 2 گروه 4 تیمی در شهر لس‌آنجلس برگزار می‌شود که تیم ایران در گروه B این رقابت‌ها با تیم‌های آمریکا، آذربایجان و هند همگروه است. در گروه A نیز تیم‌های روسیه، گرجستان، ترکیه و مغولستان حضور دارند.

8 بازیکن مازاد استقلال معرفی شدند
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای فهرست بازیکنان خروجی خود برای فصل آینده را در شرایطی اعلام کرد که در بین آنها بازیکنان قدیمی این تیم هم حضور دارند و باید به فکر تیم جدید باشند. باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی در این‌باره اعلام کرد: ضمن تشکر و قدردانی از همه بازیکنان تیم در فصل گذشته و بویژه اسامی زیر، در جهت شفاف‌سازی و رفع هرگونه شائبه اسامی 8 بازیکنی که بنا به صلاحدید کادر فنی تیم، فصل آتی در استقلال حضور ندارند به این شرح است: وحید طالب‌لو، محمدرضا خرسندنیا، آرش برهانی، حنیف عمران‌زاده، میلاد فخرالدینی، مهدی مومنی، پروپیچ و عادل شیحی. گفتنی است که برخی از بازیکنان یادشده، قراردادشان با استقلال به پایان رسیده است. همچنین بازیکنانی که قرارداد دارند با مراجعه به باشگاه، وضعیت سال آینده خود را مشخص
 خواهند کرد.

چشمی 6 ماه دیگر دور از میدان
هافبک استقلال چیزی حدود 6 ماه تا رسیدن به آمادگی کامل، زمان نیاز دارد. دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، درباره آخرین وضعیت روزبه چشمی گفت: با توجه به اینکه 2 ماه و ۹ روز از عمل سنگین روزبه چشمی می‌گذرد که شامل ترمیم رباط ACL و رباط خارجی زانو و همچنین ترمیم مینیسک بود، باید بگویم شرایط ایشان در حال حاضر مطلوب است و تحت درمان فیزیوتراپی و آب‌درمانی قرار می‌گیرد و باید طی این ماه عصا را کنار بگذارد، ضمن اینکه برای بهبودی ایشان با توجه به این نوع جراحی نباید ریسک کرد و حدود 6 ماه و نیم دیگر زمان نیاز دارد تا به آمادگی کامل برسد.
 


Page Generated in 0/0062 sec