printlogo


کد خبر: 158755تاریخ: 1395/3/20 00:00
اخبار

دشمن با ریاست آیت‌الله جنتی مأیوس شد
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله جنتی در زندگی سیاسی خود هیچ حرکت زیگزاگی نداشته و همه تهمت‌ها را برای انقلابی‌ماندن به جان خریده است لذا با انتخاب درست اعضای خبرگان رهبری، دشمنان انقلاب و نظام استکبار به طور طبیعی مایوس شدند. آیت‌الله محمدعلی تسخیری، در گفت‌‌وگو با تسنیم، افزود: واقعا خوشحالم فردی مثل آیت‌الله جنتی رئیس خبرگان شد؛ آیت‌‌الله جنتی فرد بزرگواری است که هم مجتهد است و هم مسیر انقلابی اول، یعنی حضرت امام را کاملا به درستی طی کرده و در آن ثابت‌قدم مانده است. وی با بیان اینکه رأی نیاوردن آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح‌‌یزدی معلول‌ هوچی‌‌گری‌های برخی غیرانقلابی‌ها بود، گفت: غیرانقلابی‌ها در تهران موجی ایجاد کرده و از مردم خواستند به لیست مدنظرشان رأی بدهند؛ به طور طبیعی بزرگانی چون آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مصباح در لیست جایی نداشتند و در نهایت همین هوچی‌گری‌ها و تخریب‌ها موجب شد خسارت بزرگی بر مجلس خبرگان تحمیل شود و بزرگانی چون آیت‌‌الله مصباح و آیت‌الله یزدی وارد مجلس نشوند اما باید بدانند راه و مسیر انقلابی در خبرگان طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری ادامه خواهد داشت و مجلس خبرگان با هر تهدیدی که علیه انقلاب اسلامی و نظام اسلامی باشد، مقابله خواهد کرد.

دشمن اصلی ما آمریکاست نه برخی کشورهای ضعیف و کوچک
فرمانده نیروی دریایی سپاه از دشمن‌شناسی به عنوان شاخصه مهم انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: دشمن اصلی ما آمریکایی‌ها هستند نه برخی کشورهای ضعیف و کوچک، پس دشمن ما آمریکایی است که دیگران در دنیا او را به عنوان یک قدرت مادی شناخته و قبول دارند. به گزارش سپاه نیوز، دریادار علی فدوی در جریان بازدید از فرماندهی پهپاد (هواپیمای بدون‌سرنشین) این نیرو با برشماری ویژگی‌های پاسدار انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: نیروهایی که در یگان پهپاد خدمت می‌کنند در درجه اول باید همتراز یک انسان مسلمان شیعه انقلاب اسلامی بوده و به عنوان یک پاسدار متکی به ایمان و باور به وعده‌های خداوند بوده و از شور و نشاط و ابتکار عمل برخوردار باشند تا بتوانند به نحو احسن در کارها پیش بروند. وی افزود: در درجات بعدی، اهتمام در جهت رشد و تسلط بر آموزه‌های فنی و تخصصی و کاربردی کردن آنها با تمرین، ممارست و خلاقیت است و در مسیر رشد ما به هر میزان که جلوتر برویم، باز سطوحی از رشد وجود دارد که باید به آن برسیم.

هفته آینده؛ تعیین اعضای شورای مرکزی فراکسیون ولایت
عضو فراکسیون ولایت مجلس دهم با بیان اینکه اعضای شورای مرکزی فراکسیون ولایت هفته آینده تعیین می‌شوند، گفت: تدوین اساسنامه فراکسیون در مراحل پایانی است. احمد امیرآبادی در گفت‌وگو با تسنیم، افزود: پس از شکل‌گیری کمیسیون‌های تخصصی پارلمان، جلسه فراکسیون برای تعیین اعضای هیأت‌رئیسه و شورای مرکزی تشکیل می‌شود. وی با اشاره به تدوین اساسنامه فراکسیون ولایت افزود: بنده و آقایان کوهکن، دهقان، قاضی‌زاده‌هاشمی، مصری و حاجی‌بابایی در حال تدوین اساسنامه فراکسیون هستیم. نماینده مردم قم در مجلس دهم تصریح کرد: پس از تدوین، اساسنامه باید به تایید علی لاریجانی، رئیس فراکسیون برسد. عضو فراکسیون ولایت مجلس با  بیان اینکه  احتمالاً اساسنامه فراکسیون ولایت هفته آینده نهایی می‌شود، گفت: در این اساسنامه تعداد اعضای شورای مرکزی و هیأت‌رئیسه مشخص می‌شود.

امروز؛ نشست سه‌جانبه وزرای دفاع ایران، روسیه و سوریه در تهران
نشست سه‌جانبه وزرای دفاع ایران، روسیه و سوریه ویژه مبارزه با تروریسم امروز در تهران برگزار می‌شود. به گزارش اداره‌کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، با دعوت رسمی سردار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران از ارتشبد سرگئی شویگو وزیر دفاع جمهوری فدراسیون روسیه و سپهبد فهد جاسم الفریج  وزیر دفاع سوریه نشست وزرای دفاع ایران، روسیه و سوریه امروز در تهران برگزار می‌شود. در این نشست سه‌جانبه که به‌ابتکار جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، آخرین تحولات منطقه و راه‌های تقویت و گسترش مبارزه با تروریسم مورد بررسی و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.


Page Generated in 0/0052 sec