printlogo


کد خبر: 158777تاریخ: 1395/3/22 00:00
اخبار

ساکت مدیر تیم‌های ملی فوتبال شد
مدیرعامل سابق سپاهان به عنوان مدیر تیم‌های ملی فوتبال انتخاب شد. محمدرضا ساکت که پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال به عنوان مشاور او و همین‌طور سرپرست دفتر ریاست فدراسیون فوتبال فعالیت می‌کرد، پس از اینکه مدتی امورات تیم‌ملی فوتبال ایران را زیر نظر گرفت، توسط مهدی تاج به عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب شد. محمدرضا ساکت سابقه مدیرعاملی باشگاه سپاهان را در کارنامه
خود دارد.

محرومیت پانیونیوس از حضور در لیگ اروپا
تیم فوتبال پانیونیوس یونان که کریم انصاری‌فرد را در اختیار دارد با نظر یوفا از حضور در رقابت‌های لیگ اروپا محروم شد. رسانه‌های یونانی اعلام کردند یوفا مدارک باشگاه پانیونیوس را برای حضور در فصل آینده رقابت‌های لیگ اروپا قبول نکرده و این تیم نمی‌تواند در این بازی‌ها به میدان برود. پانیونیوس که فصل گذشته در سوپرلیگ یونان شگفتی‌ساز شده بود، با حضور در رتبه چهارم جواز حضور در لیگ اروپا را به دست آورده بود اما طبق گزارش رسانه‌های یونانی همبازیان انصاری‌فرد نمی‌توانند با نظر اتحادیه اروپایی در این بازی‌ها به میدان بروند. به نظر می‌رسد مدارک این باشگاه مورد قبول مسؤولان یوفا نبوده و تیم جیانینا که در رده پنجم لیگ یونان قرار گرفته بود به جای این تیم در لیگ اروپا شرکت خواهد کرد.

مراسم خاکسپاری محمدعلی کلی انجام شد
مراسم خاکسپاری محمدعلی کلی با حضور شخصیت‌های مختلف سیاسی و ورزشی در شهر لویسویل برگزار شد. به گزارش ایسنا، هزاران مسلمان در مراسم خاکسپاری محمدعلی کلی در شهر لویسویل (زادگاهش) شرکت کردند. در جریان این مراسم که در ورزشگاهی برگزار شد قرآن و نماز میت خوانده شد. محمدعلی کلی جمعه هفته گذشته در سن ۷۴ سالگی به علت مشکلات تنفسی درگذشت. این ورزشکار افسانه‌ای در سال ۱۹۸۱ از دنیای بوکس خداحافظی کرد. او از سال ۱۹۸۴ از بیماری پارکینسون رنج می‌برد و به خاطر آن چندبار در بیمارستان بستری شد. او علاوه بر 3 قهرمانی در جهان، مدال طلای المپیک ۱۹۶۰ را بر گردن آویخت. در آن زمان او کاسیوس کلی نام داشت اما در سال ۱۹۶۴ مسلمان شد و نام محمدعلی را برای خود برگزید.

حذف اروگوئه با شکست مقابل ونزوئلا
رقابت‌های فوتبال کوپا آمه‌ریکا با پیروزی تیم‌های ملی فوتبال ونزوئلا و مکزیک مقابل حریفان ادامه یافت. رقابت‌های فوتبال کوپا‌آمه‌ریکا بامداد روز جمعه پی گرفته شد که در یکی از دیدارهای مهم تیم‌ملی اروگوئه به مصاف ونزوئلا رفت و مقابل این تیم باخت یک بر صفر را متحمل شد. سالومن روندون در دقیقه ۳۶ تنها گل بازی را به ثمر رساند. لوئیس سوارس، ستاره تیم اروگوئه که دیدار نخست را به‌خاطر مصدومیت از دست داده بود در نیمه دوم شروع به گرم کردن کرد اما به‌خاطر عدم حضور در زمین، کاور خود را با عصبانیت به زمین کوبید و روی نیمکت نشست. این دومین باخت تیم اروگوئه بود. در دیگر بازی تیم‌ملی مکزیک به مصاف جامائیکا رفت و ۲ بر صفر برنده شد. خاویر هرناندز (۱۸) و اوریبه پرالتا (۸۱) زننده گل‌های تیم مکزیک بودند. تیم‌ملی مکزیک با کسب 2 برد متوالی صعود خود را به مرحله بعدی این مسابقات مسجل کرد.

برنامه‌های تیم‌ملی در اردوی ارمنستان
تیم‌ملی فوتبال ایران در اردوی خود در ارمنستان قرار است یک دیدار دوستانه با تیم صدرنشین لیگ فوتبال این کشور انجام دهد. به نقل از روزنامه ارمنستانی اسپورت ویک، تیم‌ملی فوتبال ایران باید چندی دیگر با حضور بازیکنانی که به اردو دعوت کرده در ارمنستان اردو بزند تا آمادگی خود را برای بازی‌های مهم پیش رو در انتخابی جام‌جهانی روسیه افزایش دهد. تیم‌ملی فوتبال ایران روز ۳۱ خرداد به مدت ۹ روز در ارمنستان اردو خواهد زد و قرار است در یک دیدار دوستانه که به احتمال زیاد پشت درهای بسته برگزار خواهد شد با تیم صدرنشین لیگ فوتبال این کشور یعنی آلاشکرت دیدار کند. رسانه‌های ارمنستانی با بازتاب خبر اردوی تیم‌ملی فوتبال ایران در ارمنستان از بازگشت آندو تیموریان به این کشور به عنوان اتفاق ویژه یاد کردند.


Page Generated in 0/0060 sec