printlogo


کد خبر: 158800تاریخ: 1395/3/22 00:00
سرخط خبر

 مرکز آمار ایران اعلام کرد شاﺧﺺ ﻗﻴﻤﺖ ﻛﺎﻻﻫﺎی ﺻﺎدراﺗﻲ (براساس ارزش ریالی) در ﭘﺎﻳﻴﺰ 1394 به 8/205 واحد رسید که این رقم ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ تابستان همان سال 9/2 درصد و نسبت به پاییز 93 (تورم نقطه به نقطه) 3/19 درصد افزایش داشته است.
 شاهد خاقان عباس، وزیر نفت پاکستان گفت: خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان تا سال 2018 تکمیل خواهد شد.
 شرکت هواپیمایی ماهان ایر با بی‌اعتنایی دولت فرانسه به قرار داشتن این شرکت تحت تحریم‌های یکجانبه آمریکا، از ۱۰ روز دیگر پاریس را به فهرست مقصدهای اروپایی خود اضافه خواهد کرد.
 علی‌اشرف منصوری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی تهران گفت: بررسی‌های انجام‌شده در شهرستان‌های استان تهران نشان می‌دهد محصولاتی نظیر سبزی و صیفی به‌طور مستقیم از پساب فاضلاب استفاده نمی‌کنند.
 دیوان عدالت اداری شکایت سال ۸۸ ایران‌خودرو را که خواستار ابطال آیین‌نامه اجرایی «وصول مطالبات سررسید گذشته» مصوبه هیات وزیران شده بود رد کرد.
 پالایشگاه‌های هندی برای سرعت بخشیدن به تسویه بدهی نفتی چند میلیارد دلاری خود به ایران، پس از بروز تاخیر در یک مسیر پولی، اکنون به استیت بانک هند و هندلزبانک آلمان (ای‌ای‌اچ) روی آورده‌اند.
 اسدالله عباسی، وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در دولت دهم تنها یک‌میلیون فرصت شغلی در بخش مسکن ایجاد شد و ۲۰۰ هزار نفر هم جذب آموزش و پرورش شدند.
  بانک جهانی در گزارشی پیش‌بینی‌کرد: ایران در سال ۲۰۱۸ رشد اقتصادی 7/4 درصدی را تجربه خواهد کرد.
 موسسه مشاوره‌ای بوستون اعلام کرد حدود 5/18 میلیون خانواده در جهان حداقل ثروت خالصی معادل یک‌میلیون دلار دارند که روی هم رفته رقم آن به 8/78 تریلیون دلار می‌رسد و این عدد نزدیک به تولید سالانه اقتصاد جهانی است.
 علی‌اکبر مهرفرد، قائم مقام بازرگانی وزیر کشاورزی درباره درخواست تولیدکنندگان روغن‌نباتی برای افزایش قیمت اعلام کرد: پیشنهاد صنایع در سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تصویب پس از ماه رمضان به تصویب ستاد تنظیم بازار می‌رسد.
 محسن جلال‌پور، رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: ۱۶ هزار میلیارد تومان برای واحدهای صنعتی کشور اختصاص داده شده است که واحد‌های نیمه‌تعطیل می‌توانند از آن بهره‌ ببرند.
 


Page Generated in 0/0061 sec