printlogo


کد خبر: 158845تاریخ: 1395/3/23 00:00
اخبار

ساموئل اتوئو در راه پرسپولیس؟
یک مدیربرنامه با حضور در باشگاه پرسپولیس پیشنهاد حضور ساموئل اتوئو در تیم پرسپولیس را ارائه کرد. به گزارش ایسنا، پرسپولیس که این روزها فصل نقل‌وانتقالات را جدی دنبال می‌کند، هنوز نتوانسته جایگزین مناسبی برای مهدی طارمی پیدا کند. این در حالی است که پرسپولیسی‌ها تا به امروز 8 بازیکن را جذب کرده‌اند که هیچ کدام از آنها مهاجم نوک نیستند. در همین رابطه مدیربرنامه‌ای که خود را نماینده ساموئل اتوئو معرفی کرد با حضور در باشگاه پرسپولیس پیشنهاد حضور ساموئل اتوئو را ارائه داد. او مدعی شد این باشگاه می‌تواند با پرداخت مبلغ 5/3میلیون دلار ساموئل اتوئو مهاجم نام‌آشنای کامرونی را به خدمت بگیرد. این در حالی است که چند روز قبل هم فرد دیگری پیشنهاد حضور رونالدینیو را به پرسپولیسی‌ها داده بود. این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که به نظر می‌رسد این پیشنهادات صرفا در حد یک بازی تبلیغاتی است و نباید آن را جدی گرفت.

مسی با هت‌تریک به ترکیب آرژانتین بازگشت
لیونل مسی در بازی با پاناما در چارچوب مرحله گروهی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا که در ایالات متحده در حال برگزاری است، موفق شد 3 بار دروازه این تیم را باز کند. تیم فوتبال آرژانتین شنبه با نتیجه ۵ بر صفر از سد پاناما گذشت و به یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا صعود کرد. لیونل مسی که در بازی نخست آرژانتین مقابل شیلی به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه کمر غایب بود در این بازی به ترکیب تیم بازگشت و 3 بار برای آلبی سلسته گلزنی کرد. برای آرژانتین در این  بازی «نیکلاس اوتامندی» (۷)، «لیونل مسی» (۶۸، ۷۹ و ۸۷) و «سرخیو آگوئرو» (۹۰) گلزنی کردند. پاناما از دقیقه ۳۲ با اخراج «آنیبال گودوی» با یک یار کمتر بازی می‌کرد. در دیگر بازی برگزار شده در گروه D تیم شیلی موفق شد با گل‌های «آرتورو ویدال» در دقایق ۴۶ و ۹۰ (پنالتی) با نتیجه ۲ بر یک از سد بولیوی بگذرد. برای بولیوی «یاسمانی کمپوس» گلزنی کرد. بدین ترتیب آرژانتین با 6 امتیاز به مرحله بعد صعود کرد و شیلی و پاناما هر کدام با 3 امتیاز در انتظار روز آخر بازی‌های مرحله گروهی خواهند نشست.

رد پیام‌های منتشرشده در واتس‌آپ توسط دخه‌آ
د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وازه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بان تیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی اسپانیا پیام‌هایی که از او در واتس‌آپ منتشر شد را دروغین عنوان کرد. به نقل از مارکا، عصر جمعه خبر دست داشتن داوید دخه‌آ در پرونده جنسی منتشر شد. سایت El diarioes این ادعا را مطرح کرده بود و به جز دخه‌آ از مونیان و ایسکو نیز نام برده بود. پس از آن د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وازه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بان اسپانیایی منچستریونایتد در نشست خبری حاضر شد و این موضوع را تکذیب کرد و گفت: همه چیز دروغ است. ساعاتی بعد پیام‌های د‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وازه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بان  و شاهدی که این موضوع را فاش کرده بود منتشر شد اما باز هم دخه‌آ آن را تکذیب کرد و گفت:  از عکسم سوءاستفاده کردند. من این پیام‌ها را نفرستادم. ایسکو و مونیان، دیگر بازیکنان اسپانیایی که نامشان در این پرونده دیده می‌شد نیز این موضوع را تکذیب کردند.

باشگاه نفت از استقلال شکایت کرد
باشگاه نفت از باشگاه استقلال به کمیته انضباطی شکایت کرد. باشگاه نفت تهران اعلام می‌کند براساس قرارداد، اسناد و مدارک موجود در این باشگاه و همچنین سازمان لیگ میلاد زکی‌پور بازیکن زیر 23 سال تیم نفت تهران تا پایان فصل  96 - 1395  قرارداد دارد. بر همین اساس، روز شنبه باشگاه نفت تهران شکایت رسمی خود را از این بازیکن و باشگاه استقلال به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرد.


Page Generated in 0/0055 sec