printlogo


کد خبر: 158846تاریخ: 1395/3/23 00:00
برای وزیر ورزش عدالتی که گم شد

حواشی هفته گذشته استقلال و پرسپولیس که از سوی وزارت ورزش و جوانان نشأت گرفته بود حالا منجر به دلخوری هواداران استقلال و از بین رفتن وجهه وزیر ورزش شده است. به گزارش شفقنا، وحید امیری پرسپولیسی شد. خبر کوتاهی که آب سردی بود بر تن بی‌جان اما امیدوار هواداران استقلال که با حضور بختیار رحمانی، وریا غفوری و فرشید باقری به موفقیت استقلال امیدوار شده بودند. استقلالی‌ها که جسورانه و با قدرت نقل‌وانتقالات خود را آغاز کرده بودند با فرمان وزیر ورزش مبنی بر عدم ریخت‌وپاش در بازار نتوانستند به روزهای خوب خود ادامه دهند. هر چند بعدها نزدیکان وزیر ورزش در مصاحبه‌های مختلف گفتند دستور وزیر تنها برای استقلال نبوده و شامل پرسپولیس نیز می‌شده است اما عملکرد پرسپولیس در روزهای گذشته نشان می‌دهد این دستور تنها در استقلال لحاظ شده است و پرسپولیسی‌ها بدون محدودیت توانستند از رقیب خود پیشی بگیرند که این موضوع و عدم برخورد وزیر ورزش با تیم تحت امر دوست و فرمانده سابقش موضوعی قابل توجه است.
سیدجلال، امیری زیر خط ریخت‌وپاش؟
قرمزهای پایتخت در حالی در فاصله هفته گذشته تا به امروز موفق به جذب سیدجلال حسینی و وحید امیری شده‌اند که رقم قرارداد این 2 بازیکن مطمئنا شامل قانون ریخت‌وپاش نیست. هر چند پرسپولیسی‌ها تا امروز رقم توافق شده خود با خرید‌های جدید را اعلام نکرده‌اند اما مشخصا بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس با رقم‌هایی فراتر از آنچه اعلام خواهد شد پرسپولیسی شده‌اند کما اینکه هر دوی این بازیکنان از سوی استقلالی‌ها نیز پیشنهادهای سنگین و میلیاردی داشتند اما ترجیح دادند راهی پرسپولیس شوند که در این راه نقش رقم قرارداد این بازیکنان از دیگر موضوعات پررنگ‌تر بوده است.
هدایتی عذر بدتر از گناه
بسیاری از هواداران پرسپولیس حضور هدایتی در کنار پرسپولیس را دلیل اصلی بازگشت پیروزمندانه قرمزها به بازار نقل‌وانتقالات می‌دانند. سوال اصلی در این میان از وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر ورزش این است چگونه فردی که فصل گذشته اهلیت حضور در پرسپولیس را نداشت، امسال می‌تواند در معادلات این باشگاه نقش ایفا کند؟ اگر حسین هدایتی صلاحیت نقش‌آفرینی در تیم اول فوتبال ایران را دارد چرا فصل گذشته از واگذاری این باشگاه به وی جلوگیری کردند و اگر این اجازه را ندارد و نسبت به دارایی‌های او شکی وجود دارد، چگونه اجازه خرج این پول‌ها در فوتبال داده می‌شود؟
و وزارتی که بی‌طرف نماند
باید پذیرفت عملکرد وزیر ورزش و نزدیکان او در فصل نقل‌وانتقالات لیگ برتر فوتبال ایران رفتار نادرستی بوده است که شک و شبهه زیادی به همراه داشت. وزیر ورزش که همواره سعی داشته است اصل بی‌طرفی را در بحث استقلال و پرسپولیس رعایت کند باید بپذیرد پس از تذکر به استقلالی‌ها که منجر به توقف فعالیت این تیم شد هواداران استقلال که بدنه قابل توجهی از ورزش ایران را تشکیل می‌دهند دیگر دل‌خوشی از او ندارند و او حالا باید برای حل این موضوع چاره‌ای بیندیشد.
 


Page Generated in 0/0050 sec