printlogo


کد خبر: 158871تاریخ: 1395/3/23 00:00
پارلمان

فردا؛ برگزاری انتخابات هیأت‌‌رئیسه کمیسیون‌های مجلس
سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس از برگزاری انتخابات هیأت‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی خانه ملت خبر داد و گفت: اعضای هیأت‌رئیسه کمیسیون‌ها فردا(دوشنبه) در جلسه‌ای انتخاب می‌شوند. بهروز نعمتی در گفت‌وگو با تسنیم، از برگزاری نشست رؤسای شعب پانزده‌گانه مجلس با نایب‌رئیس اول پارلمان خبر داد و گفت: این نشست روز یکشنبه در ساعت 15 و در دفتر آقای پزشکیان برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه قرار است در نشست رؤسای شعب پانزده‌گانه مجلس درباره لیست نهایی کمیسیون‌های تخصصی خانه ملت در دوره دهم تصمیم‌گیری شود، افزود: پس از نهایی شدن لیست کمیسیون‌های تخصصی مجلس دهم، اعضای هیأت‌رئیسه کمیسیون‌ها روز دوشنبه در جلسه‌ای انتخاب می‌شوند.

کنایه‌های باهنر به زحمات ناکام عارف برای ریاست مجلس
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان  اینکه آقای عارف فرد محترمی است اما 103 رأیی که در انتخابات هیأت‌رئیسه موقت مجلس کسب کرد، قطعی بود و نمی‌توانست آن را به 104 رأی افزایش دهد، تصریح کرد: آقای عارف در مرحله دوم انتخابات بی‌نهایت تلاش کرد و بنده رصد می‌کردم و شاهد بودم که ایشان بعضاً روزی 1500 کیلومتر در جاده سفر می‌کرد. محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با تسنیم، افزود: آقای عارف واقعاً همت بالایی گذاشت و حتی بعد از انتخابات نیز با بسیاری از نمایندگان به‌صورت تک‌به‌تک تلفنی صحبت کرد. اما به‌‌رغم تلاش بسیاری که صورت گرفت در نهایت 103 رأی کسب کردند که مبارک‌شان هم باشد. رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار کرد: بنابراین اگر در این میان برخی ادعا می‌کنند که «ما کوتاه آمدیم و می‌توانستیم 120 رأی جمع کنیم» صحیح نیست و اینگونه نبود زیرا اگر می‌توانستند 103 رأی را به 104 رأی برسانند قطعاً کوتاه نمی‌آمدند و لازم هم نبود که کوتاه بیایند.

شاید در ولنجک گشایشی پیدا شده است
نماینده ورامین در مجلس تعطیلی کارخانه ارج را نماد اقتصاد پسابرجامی دانست و گفت: ما متوجه منظور آقای رئیس‌جمهور از گشایش پس از برجام نمی‌شویم، شاید در ولنجک گشایشی پیدا شده است. سیدحسین نقوی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تعطیلی کارخانه ارج پس از 80 سال، اظهار داشت: آقای رئیس‌جمهور در ابتدای ریاست‌جمهوری‌اش قول داد 100 روزه شرایط اقتصادی کشور را بهبود ببخشد، اما الان چند برابر 100 روز، از عمر دولت یازدهم گذشته اما شاهدیم روز به روز شرایط کشور بدتر می‌شود و ما با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم می‌کنیم. نماینده ورامین در مجلس تصریح کرد: الان دوران پسابرجام آغاز شده است، حداقل انتظار مردم این بود نه اینکه رونق اقتصادی یا بهبود اقتصادی ایجاد شود، بلکه حداقل وضع موجود کشور حفظ شود، ولی ما از ابتدای دوران پسابرجام از یک طرف شاهد وخیم‌تر شدن وضعیت رکود اقتصادی و از سوی دیگر شاهد تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی هستیم، کارخانه ارج یک نمونه از تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی مهم کشور است. نقوی با بیان اینکه شاید در ولنجک گشایشی پیدا شده است، و الا ما که گشایشی در کشور نمی‌بینیم، تأکید کرد: بهتر است آقای رئیس‌جمهور به جای این شعارها و وعده‌های پوچ، واقعیت‌ها را بپذیرد و برای شرایط کشور برنامه تنظیم کند، ما می‌گوییم آقای دولت در حوزه مسکن برنامه شما چیست؟ می‌گویند «مسکن‌مهر» بد بود، خب اصلاً مسکن‌مهر بد بود، برنامه شما چیست؟! شما که جز بیکار کردن مردم کار دیگری انجام ندادید.


برگزاری همایش الگوهای فرماندهی سردار سرلشکر همدانی
همایش سراسری الگوهای فرماندهی و مدیریتی سردار سرلشکر شهید حسین همدانی به همت دانشگاه افسری و تربیت پاسداری  امام حسین(ع) برگزار می‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران، این همایش با هدف بازشناسی شخصیت و تبیین نقش شهید همدانی در عرصه‌های مختلف و به منظور معرفی ابعاد مختلف شخصیت این شهید بزرگوار به جامعه و نسل جوان و معرفی جنبه‌های مختلف نقش سردار همدانی در تداوم انقلاب اسلامی و الگوسازی از سلوک فرماندهی وی در تربیت فرماندهان آینده برگزار می‌شود.
 


Page Generated in 0/0059 sec