printlogo


کد خبر: 158956تاریخ: 1395/3/25 00:00
اخبار

کمک 3 میلیارد ریالی رهبر انقلاب برای آزادی زندانیان نیازمند
همزمان با برگزاری بیست‌ونهمین همایش گلریزان، ویژه‌ کمک به آزادی زندانیان نیازمند، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر حکیم انقلاب اسلامی، «3 میلیارد ریال» به این امر خداپسندانه اختصاص دادند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، جشن گلریزان هر سال در ماه مبارک رمضان، به‌همت ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با حضور جمعی از مسؤولان و خیران نیکوکار در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

تشییع پیکر شهید «عباس دانشگر» در دانشگاه امام حسین(ع)
مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «عباس دانشگر» صبح روز دوشنبه با حضور سردار صفاری، فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، دانشجویان، اساتید و مربیان این دانشگاه و خانواده معظم این شهید سرافراز اسلام برگزار شد. این مراسم با ورود پیکر مطهر شهید به میدان صبحگاه دانشگاه امام حسین(ع) آغاز شد و پس از اجرای مراسم ویژه استقبال تا یادمان شهدای گمنام این دانشگاه و قرائت بخشی از وصیتنامه شهید، پیکر مطهرش بر دوش فرماندهان، اساتید و دانشجویان دانشگاه تا مقبره‌الشهدای شهرک ولایت که در جنب دانشگاه قرار دارد، تشییع شد. پیکر شهید دانشگر پس از تشییع در دانشگاه
امام حسین(ع) به سمنان منتقل می‌شود تا مراسم تشییع باشکوهی در زادگاهش برگزار شود. شهید دانشگر که 23 سال سن داشت، از افسران جوان دانشگاه افسری و پاسداری امام حسین(ع) بود که در درگیری‌های اخیر در سوریه به‌دست تکفیری‌ها به شهادت رسید.

کسانی که در مسیر اعتماد به آمریکا هستند به انقلابی‌گری بازگردند
آیت‌الله محمدعلی تسخیری گفت: کسانی که در مسیر اعتماد به آمریکا و نظام استکبار حرکت می‌کنند، راه‌شان حتماً اشتباه است. امیدوارم اینها برای حراست از انقلاب و حفاظت از میراث امام بزرگوار از این مسیر اشتباه بازگشته و به شاخص‌های انقلابی بودن توجه کنند و از سخنانی که نشانگر اعتماد به دشمن است، دست بردارند. عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه حراست از استقلال کشور در مقابل نفوذ دشمن از ویژگی‌های بارز انقلابی‌گری است، تاکید کرد: من نمی‌توانم بگویم برخی که به آمریکا و نظام سلطه اعتماد می‌‌کنند عالمانه این کار را می‌کنند یا نه اما معتقدم اینها دچار غفلت شده‌اند، اینها مبتلا به یک تنازل درونی در مقابله با دشمن هستند و طبیعی است که اگر کسی دچار این مریضی شده باشد این مرض در اظهارات و رفتارهای او تجلی پیدا خواهد کرد.

عاقبت دروغ‌پردازی
2 سال حبس و 2 سال انفصال خدمت برای اشرفی‌اصفهانی
پس از آنکه اتهامات محمد اشرفی‌اصفهانی، رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری علیه حمید رسایی در دادگاه ثابت نشد، حالا براساس شنیده‌ها این چهره جنجالی دولت حسن روحانی در یکی دیگر از پرونده‌هایی که به خاطر اتهام‌افکنی علیه او در دادگاه ویژه روحانیت باز شده بود، محکوم شد. به گزارش نماینده، با طرح شکایت حمید بقایی، دادگاه ویژه روحانیت، حجت‌الاسلام محمد اشرفی‌اصفهانی، رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری را به 2 سال حبس تعلیقی و 2 سال انفصال از هیأت تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری محکوم کرد.  به گزارش نماینده، عادل حیدری، وکیل شاکی درباره رأی این پرونده گفت: براساس حکم دادگاه، حجت‌الاسلام اشرفی‌اصفهانی، رئیس هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری به 2 سال حبس تعلیقی و 2 سال انفصال از هیأت تخلفات نهاد ریاست‌جمهوری محکوم شده است. شنیده‌ها حاکی است در این پرونده علاوه بر بقایی، حمید رسایی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی نیز از حجت‌الاسلام اشرفی‌اصفهانی شکایت کرده است.
 


Page Generated in 0/0060 sec