printlogo


کد خبر: 158963تاریخ: 1395/3/25 00:00
سرخط خبر

 رحمت‌الله مه‌آبادی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با استناد به ماده ۶۳ قانون وصول برخی از درآمدهای دولت و اصلاحیه‌های آن گفت: شرکت‌های هواپیمایی بدهکار به شرکت فرودگاه‌ها با رقم 700 میلیارد تومانی باید براساس زمان طی شده کارمزد بدهی خود را نیز بپردازند.
 تسنیم نوشت: بدهی‌های مالیاتی مودیان که سال تحصیل درآمد مربوط یا تعلق آنها حسب مورد قبل از سال ۱۳۸۱ است با 2 شرط تا سقف ۱۰ میلیون ریال بخشیده شد که ارائه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر یکی از آنهاست.
 مرکز آمار ایران طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ را در مهر و آبان در سراسر کشور اجرا می‌کند.
 فارس نوشت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که مسؤولیت شناسایی اقشار نیازمند جامعه برای پرداخت یارانه را برعهده دارد، فهرست جدیدی برای حذف یارانه خانوار جدید در خرداد آماده نکرده است.
 براساس اعلام وزارت صنعت، بخش معدن و صنایع معدنی در سال گذشته سهم
5/16 درصدی از کل صادرات غیرنفتی را برعهده داشته، در حالی که سهم واردات این بخش به ۱۱ درصد رسیده است.
 مدیرکل هماهنگی و تلفیق حساب‌ها و روش‌های حسابداری معاونت نظارت مالی و خزانه‌داری کل کشور گفت: براساس آیین‌نامه داخلی کمیسیون انتشارات دولتی، از صرف بودجه و اعتبارات دولتی برای انتشار نشریات و دیگر آثار غیرضرور، جلوگیری می‌شود.
 قیمت طلا به علت بی‌ثباتی بازار در اثر احتمال خروج انگلیس از اتحادیه اروپایی و عدم وضوح تصمیم بانک مرکزی آمریکا درباره نرخ بهره بانکی این کشور دیروز 5/8 دلار افزایش یافت و 59/1282 دلار فروخته شد.
 


Page Generated in 0/0077 sec