printlogo


کد خبر: 158966تاریخ: 1395/3/25 00:00
سرقت مسلحانه از بانک ملت میدان بهارستان

گروه اجتماعی:‌ بانک ملت شعبه هدایت میدان بهارستان تهران صبح روز گذشته مورد حمله مسلحانه دزدان قرار گرفت و سارقان پس از انجام سرقت از محل حادثه متواری شدند. به گزارش مهر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی با تایید خبر سرقت مسلحانه از بانکی در خیابان هدایت میدان بهارستان اعلام کرد این سرقت مسلحانه صبح روز دوشنبه اتفاق افتاد و با فرار دزدان مسلح، مدیران بانک با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتند و زنگ خطر را به صدا در آوردند. با حضور ماموران گشت کلانتری ۱۰۹ بهارستان در محل حادثه مشخص شد سارقان مسلح پس از  سرقت مقادیر قابل توجهی پول نقد از محل حادثه متواری شده‌اند. با اعلام این خبر اکیپی از کارآگاهان اداره یکم مبارزه با سرقت‌های مسلحانه پلیس آگاهی تهران وارد عمل شده و تحقیقات درباره شناسایی متهمان را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
تهدید کارکنان بانک با اسلحه
همچنین در جزئیات تکمیلی این خبر اعلام شد که 2 پسر جوان که صورت خود را با ماسک پوشانده بودند وارد بانک ملت شعبه خیابان هدایت شده و با تهدید اسلحه، از کارکنان بانک درخواست پول کردند.  این 2 سارق پس از سرقت چند میلیون تومان پول و تهدید کارکنان بانک و اهالی محل، با یک دستگاه موتوسیکلت مشکی رنگ از محل متواری شدند.
سرقت 30 میلیون وجه نقد
در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد سارقان پس از بستن در ورودی بانک با شلیک ۴ گلوله و ایجاد رعب و وحشت در بین کارمندان بانک و چند نفر مشتری حاضر در محل بانک مبلغ ۳۰ میلیون تومان وجه نقد و تراول چک روی پیشخوان بانک را به سرقت برده و از محل حادثه متواری شده‌اند. با حضور کارآگاهان در محل حادثه تحقیقات از شاهدن عینی ماجرا و کارمندان بانک در دستور کار قرار گرفت. بررسی دوربین‌های مداربسته بانک و همچنین اظهارت شاهدان ماجرا سرنخ‌هایی در اختیار کارآگاهان قرار داد. بر این اساس سارقان مسلح با نقشه از پیش طراحی شده اقدام به انجام این سرقت کرده‌اند و در حال حاضر تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهمان ادامه دارد.
 


Page Generated in 0/0052 sec