printlogo


کد خبر: 158985تاریخ: 1395/3/25 00:00
اخبار

توزیع آسپرین در شبکه نمایش خانگی
توزیع سریال «آسپرین» به کارگردانی فرهاد نجفی در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود. به گزارش تسنیم، سریال معمایی «آسپرین» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرهاد نجفی در حالی که آخرین روزهای تصویربرداری خود را سپری می‌کند، از امروز در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود. سریال آسپرین از زمستان سال گذشته در مرحله تولید و تصویربرداری قرار دارد و درامی روانشناسانه، معمایی و پرماجراست. این سریال برای 4 فصل 15 قسمتی طراحی شده است. تهران، دماوند، شهرهای ساحلی شمال کشور، شهر لندن و... از جمله لوکیشن‌های این سریال بوده‌اند. توزیع سریال آسپرین به عهده موسسه هنرنمای پارسیان است. تصاویری از علیرام نورایی و ایزابلا پیکیونی بازیگر زن ایتالیایی آسپرین روی کاور قسمت اول این سریال نقش بسته است. در خلاصه داستان سریال آمده: تیمی 4 نفره از نخبه‌های علم روانشناسی، به طور مخفیانه‌ پروژه‌ای تحقیقاتی به نام آسپرین را پیگیری می‌کنند که درباره بیماران مبتلا به فراموشی است، اما نتایج تحقیقات چیزی نیست که آنها انتظارش را می‌کشند. سال‌ها بعد یکی از پزشکان به نام صبوری به تنهایی پروسه تحقیقاتی را ادامه می‌دهد اما با شکست روبه‌رو می‌شود. همه چیز آشفته می‌شود، بویژه وقتی نیما، مردی که در این آزمایش‌ها دچار آسیب‌های فراوانی شده، درصدد کشف گذشته خود برمی‌آید... .

کمیسیون فرهنگی بدون اصلاح‌طلبان
عدم گرایش نمایندگان لیست امید به کمیسیون فرهنگی صدای اهالی هنر حامی اصلاحات را هم درآورد. به گزارش
«وطن امروز» اگرچه برخی هنرمندان بیشترین حمایت را از لیست امید (16+30) انجام دادند اما بی‌رغبتی افراد این لیست به کمیسیون فرهنگی امید این جریان را به ناامیدی بدل کرده است. اخیرا یکی از سینماگران درباره لیست امید در تهران گفته بود: «ما فقط 4 نفر از اینها را می‌شناختیم». عدم استقبال نمایندگان جدید مجلس از کمیسیون فرهنگی نشان داد آنها کمترین علاقه‌ای به فرهنگ و هنر و موضوعاتی از این دست ندارند. روزنامه سینما با انتشار عکس‌هایی از رخشان بنی‌اعتماد، باران کوثری و مهناز افشار که در حال تبلیغ لیست امید هستند با تیتر «آیا امید سینماگران ناامید می‌شود؟» نسبت به این اقدام اصلاح‌طلبان راه‌یافته به مجلس معترض شده است. این روزنامه حتی نسبت به وکیلی و حضرتی، مدیران روزنامه‌های ابتکار و اعتماد هم اعتراض کرده که آنها چرا به کمیسیون فرهنگی نیامده‌اند؟ گرایش شدید اعضای این لیست به کمیسیون‌هایی مثل امنیت ملی و سیاست خارجی و بی‌رغبتی برای عضویت در کمیسیون فرهنگی نشان می‌دهد برای آنها اهالی فرهنگ و هنر، فقط یک وسیله و ابزار برای رسیدن به قدرت بوده‌اند. چند روز پیش یکی از نمایندگان مجلس، ضمن درخواست عضویت و حضور از نمایندگانی که تخصص و تحصیلات فرهنگی دارند در کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جالب این است که نمایندگانی با تجربه فعالیتی و تحصیلی فرهنگی تنها می‌توانند بر امور فرهنگی کشور نقد کنند. پورمختار با کنایه به تعداد درخواست‌های بالا برای برخی کمیسیون‌ها گفته است: جاذبه «سفر خارجی و ارتباط با وزرا» دلیل ترافیک برخی کمیسیون‌هاست.

برگزاری دومین سوگواره شب شعر حضرت خدیجه(س)
مدیر فرهنگی و ارتباطات برج میلاد تهران از برگزاری دومین سوگواره شب شعر حضرت خدیجه (سلام الله علیها) خبر داد. به گزارش فارس، حامد رهنما گفت: این سوگواره پنجشنبه 27 خردادماه و با همکاری شاعران اهل بیت (علیه السلام) در سالن سعدی برج میلاد تهران و همزمان با آغاز جشنواره رمضانی برج میلاد تهران از ساعت 18 آغاز می‌شود. به گفته رهنما، در این برنامه شب شعر، شاعران معاصر کشور مانند «غلامرضا سازگار»، «محمدعلی مجاهدی»، «مرتضی امیری‌اسفندقه» و شاعران جوانی چون «احمد علوی»، «حامد عسکری»، «مهدی زنگنه»، «میلاد حسنی»، «مجید لشکری»، «پیمان طالبی»، «عارفه دهقانی» و «سیده تکتم حسینی» حضور خواهند داشت. وی افزود: مجری جلسه جناب آقای «سعید بیابانکی» است و در پایان مرثیه‌سرایی ذاکر اهل بیت (ع) «حنیف طاهری‌حسن» ختم برنامه خواهد بود. حضور در این محفل برای عموم علاقه‌مندان و ارادتمندان به ساحت ام‌المؤمنین خدیجه کبری (س) آزاد است.
 


Page Generated in 0/0054 sec