printlogo


کد خبر: 158991تاریخ: 1395/3/25 00:00
اخبار

اعضای هیأت‌مدیره استقلال و پرسپولیس معرفی شدند
 وزیر ورزش و جوانان با صدور احکام جداگانه‌ای اعضای هیات‌مدیره 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را منصوب کرد. محمودگودرزی دیروز ضمن تشکر از اعضای قبلی هیات مدیره‌های استقلال و پرسپولیس، اعضای جدید این 2 هیات‌مدیره را به شرح زیر منصوب کرد: باشگاه استقلال: آقایان سیدکامل تقوی‌نژاد، محمدرضا حسین‌زاده، منصور پورحیدری، مسعود معینی و شهاب جهانیان و باشگاه پرسپولیس: آقایان جعفر اشرف‌کاشانی، محمد زادمهر، حمید گرشاسبی و علی‌اکبر طاهری.

بازیکن تیم‌ملی سوریه به ماشین‌سازی پیوست
هافبک دفاعى تیم‌ملی سوریه با قراردادی یک ساله به تیم فوتبال ماشین‌سازی پیوست. تیم ماشین‌سازی که خود را برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آماده می‌کند، از مدتی پیش به جذب بازیکنان موردنظر خود اقدام کرده و توانسته ‌در این راه نیز عملکرد موفقی داشته باشد. تیم ماشین‌سازی در آخرین حرکت نقل‌وانتقالاتی خود، برای حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس، «ثائر کرومه» را به خدمت گرفت. این هافبک دفاعى که از باشگاه الطلبه عراق به ماشین‌سازی پیوسته، بازیکن تیم‌ملی سوریه است و قرارداد یک ساله با ماشین‌سازان تبریزی امضا کرد.

قدردانی رئیس فدراسیون کشتی از صداوسیما
رسول خادم، در نامه‌ای به رئیس سازمان صداوسیما به جهت پخش مستقیم رقابت‌های جام‌جهانی کشتی آزاد آمریکا قدردانی کرد. به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، متن نامه قدردانی رئیس فدراسیون کشتی به شرح زیر است: احتراما، بدینوسیله از جانب جامعه بزرگ کشتی کشور از جنابعالی و همکاران محترم‌تان بویژه جناب آقای دکتر پورمحمدی، مدیریت محترم و مسؤولان شبکه سوم سیما برای پخش مستقیم رقابت‌های جام‌جهانی کشتی آزاد 2016 در آمریکا، قدردانی می‏‎‎نمایم. بی‎شک حمایت‎های آن برادر بزرگوار از ورزش ملی، سنتی و مذهبی کشورمان، کشتی، مایه دلگرمی و نقطه اتکایی برای ورزش ملی کشور در پیشبرد برنامه‎های خود خواهد بود. امیدوارم که کشتی ایران با اتکا به داشتن چنین ظرفیت‎های حمایتی مردمی و رسانه‎ای بتواند در رقابت‌های المپیک 2016 برزیل موفق باشد. در ظل توجهات حضرت حق همیشه موفق و سربلند باشید.

دونگا: چطور می‌شود چنین اشتباهی رخ دهد
سرمربی برزیل از اشتباه داوری متعجب است. به نقل از آ.اس، برزیل در آخرین دیدارش در مرحله گروهی کوپا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آمه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ریکا بامداد دیروز (دوشنبه) با یک گل از پرو شکست خورد و از صعود به مرحله بعد باز ماند. تک‌گل پرو با دست به ثمر رسید. دونگا پس از این شکست گفت: با وجود تکنولوژی و دوربین‌های داخل زمین چطور ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد؟ من این موضوع را درک نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم. داور و کمک داوران با کسی درباره گل صحبت و مشورت کردند اما نمی‌دانم آن فرد چه‌کسی بود. میکروفنی وجود نداشت. نمی‌دانستم به چه صورتی داشتند با هم مشورت می‌کردند. این موضوع عجیب بود. سرمربی برزیل در ادامه افزود: ما قربانی اشتباه‌ داوری شدیم. این اتفاق عادی نیست و هیچگاه برزیل با گلی که توسط دست به گل رسیده باشد حذف نشده است.

زیکا نخستین قربانی‌اش را از اسلوونی انتخاب کرد
فدراسیون والیبال اسلوونی از ابتلای یکی از بازیکنان تیم‌ملی این کشور به ویروس زیکا خبر داد. به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از «Slovenia time»؛ درحالی که شیوع ویروس بسیار خطرناک «زیکا» در برزیل تردیدها درباره برگزاری المپیک در این کشور را روز به روز بیشتر می‌کند، نخستین مورد ابتلا به این ویروس بین ورزشکاران تایید شد. فدراسیون والیبال اسلوونی بعد از اینکه کاروان تیم‌ملی این کشور از اردوی تدارکاتی برزیل بازگشتند، اعلام کرد «یان کلوبوچار» بازیکن تیم‌ملی والیبال اسلوونی به ویروس زیکا مبتلا شده است. این بازیکن در بازگشت از این کشور با مشکل درد شدید عضلانی روبه‌رو بوده است. بازیکن ۲۳ ساله درحال حاضر تحت مراقبت‌های ویژه پزشکی قرار دارد و قرنطینه است. فدراسیون والیبال اسلوونی دلیل ابتلای این بازیکن به زیکا را اعلام نکرده اما رسانه‌های این کشور گزیده شدن توسط پشه مبتلا به «زیکا» را عامل انتقال این بیماری می‌دانند.
 


Page Generated in 0/0061 sec