printlogo


کد خبر: 159020تاریخ: 1395/3/26 00:00
کوتاه و گویا

  فرهود حمیدی، شهردار منطقه 14 از  اجرای ویژه برنامه‌های مذهبی- فرهنگی به میزبانی پایگاه‌های معنوی منطقه در ماه مبارک رمضان خبرداد.
  حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران برنامه‌های تبلیغی و ترویجی فرهنگ ایثار و شهادت با تاکید بر ضرورت خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران بیان داشت: ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که با ایثار، فداکاری و استقامت ایثارگران به‌وجود آمده است، از وظایف اصلی بنیاد است که در اساسنامه بنیاد نیز مورد تأکید قرار گرفته است.
  اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره پویانمایی با حضور سیدمحمدرضا موالی‌زاده، مشاور وزیر ارشاد و سید مرتضی موسویان، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال و دیگر کارشناسان حوزه انیمیشن و پویانمایی برگزار شد.
  عباس علایی‌نوین، معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی - کاربردی با توجه به تاکید رئیس سازمان امور دانشجویان و با هدف افزایش رفاه و کاهش استرس دانشجویان روزه‌دار خواستار نظارت مضاعف بر امکانات رفاهی دانشجویان در ماه رمضان شد.
  فرهنگسرای بندگی تا نوزدهم ماه مبارک رمضان در ضلع جنوبی میدان امام‌حسین(ع) پذیرای علاقه‌مندان است و شهروندان می‌توانند برای استفاده از برنامه‌های فرهنگی و هنری این فرهنگسرا از ساعت 20 تا 22 به نشانی خیابان دماوند، میدان امام حسین(ع) مراجعه کنند.
  مصطفی فیضی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در حکمی امین عسکری را به سمت مدیر بازرسی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران منصوب کرد.
  حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به جمع‌بندی نظرات مردم درباره برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن در مصلای تهران گفت: در نظرسنجی 79 درصد از مردم به مناسب بودن نحوه دسترسی به مصلا و 78 درصد به مناسب بودن مصلا به عنوان محل برگزاری مسابقات رای داده‌اند.
  ناصر امانی معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران بهبود فرآیندها را دیده‌بان حفظ کرامت انسانی دانست و خواستار بهبود فرآیندها جهت تسهیل، تسریع و تکریم امور شهروندان شد.
  محمدمهدی گلمکانی، رئیس ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار ضمن بازدید از ساختمان دوستدار محیط‌زیست واقع در حریم منطقه 5 تهران، از اقدامات محیط‌زیستی انجام شده تقدیر به عمل آورد و گواهینامه سطح یک با درجه طلا به مالک این ساختمان اهدا کرد.
  محمدمهدی فیض‌آبادی، رئیس انجمن میکروب‌شناسی ایران با بیان اینکه مصرف آنتی‌بیوتیک در کشور نگران‌کننده است، عنوان کرد: اگر به این موضوع توجه جدی نشود در آینده حوزه سلامت کشور با مشکلات جدی مواجه می‌شود.
   جمعی از اساتید دانشگاه با اشاره به تاثیرگذاری اقدام شهرداری تهران در راه‌اندازی مرکز تئاتر حرفه‌ای خاوران در شکوفایی استعدادهای جوانان، تاکید کردند: مرکز تئاتر حرفه‌ای خاوران منجر به ایمن‌سازی نقاط جرم‌خیز شهر و از بین رفتن آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی  می‌شود.


Page Generated in 0/0053 sec