printlogo


کد خبر: 159033تاریخ: 1395/3/26 00:00
عصای جادویی افشارزاده مانع تغییرات
جایی برای پیرمرد هست

 مهدی طاهرخانی: ‌اتفاقات اخیر معادله را تغییر داده تا قنبرزاده نتواند مدیرعامل استقلال شود.
در صورتی که عنوان می‌شد بهرام افشارزاده جایش را به نفر تازه‌نفس‌تری می‌دهد هم‌اینک خبر رسیده وزیر ورزش با ماندن این مدیر کهنه‌کار موافقت کرده است.
تقریبا رفتن بهرام افشارزاده از استقلال حتمی بود. وزیر ورزش حتی لیستی از جانشینان او را دیده بود و به صورت ضمنی رای به منصور قنبرزاده داد؛ مدیری که ریشه زبانی و فرهنگی مشترکی با وزیر ورزش و جوانان دارد. خبر خیلی سریع از اتاق مشاور وزیر به رسانه‌ها رسید و طی 10 روز گذشته همه رسانه‌ها به این جابه‌جایی پرداختند اما آنچه رابطه بسیار گرم وزیر و افشارزاده خوانده می‌شود سبب شد در عین ناباوری خبری از این جابه‌جایی‌ها  نباشد.
وزیر ورزش پیش‌تر در جلسات وزارتخانه پس از شنیدن غرولندهای افشارزاده تصور کرد این مدیر دیگر علاقه‌ای به ماندن در استقلال ندارد از این رو پروژه جابه‌جایی کلید خورد. حتی افشارزاده در میانه‌های فصل پانزدهم به رسانه‌ها گفته بود در پایان فصل با کسب هر نتیجه‌ای از استقلال می‌رود تا بیشتر وقتش را برای امور کلان ورزش بگذارد اما مشخص نیست چه اتفاقی رخ داده که حالا نظر افشارزاده صددرصد عوض شده است.
از سوی دیگر منصور قنبرزاده طی یکی، دو هفته اخیر بیشترین اصطکاک را با منصوریان داشت. اگرچه این دو چندین ماه است با یکدیگر رابطه بسیار شکننده‌ای دارند اما طرفین تلاش کردند مادامی که در  تیم نفت فعالیت می‌کنند این اختلافات به رسانه‌ها کشیده نشود. ولی وقتی منصوریان به استقلال آمد و شنید قرار است باز هم با قنبرزاده کار کند، بی‌پرده عنوان کرد ترجیح می‌دهد با قنبرزاده دوست باقی بماند تا همکار.
قنبرزاده که حمایت وزیر ورزش را در پشتش داشت منتظر واکنش وزارتخانه نشست و دید کسی از او در این زمینه حمایت نمی‌کند از این رو به سیم آخر زد و در مصاحبه‌ای که به خواسته خودش با یکی از خبرگزاری‌ها انجام شد پاسخ دندان‌شکنی به منصوریان داد و مدعی شد روز مرگش است وقتی سرمربی یک تیم بخواهد برای مدیرش تصمیم‌گیری کند و از سوی دیگر به وزارت ورزش این پیام را مخابره کرد که به خاطر نبود ساختار در باشگاه استقلال هرگز پا به این تیم نمی‌گذارد.
همین مصاحبه تند منصور قنبرزاده با فارس موجب شد او به صورت خودکار از لیست مدیرعاملی آبی‌ها از سوی وزارت ورزش خط بخورد. با این وجود گویا چند جلسه مخفیانه افشارزاده با وزیر ورزش موجب شد وزارتخانه دست آخر رای به تغییرات در هیات‌مدیره استقلال بدهد اما اجازه بدهد بهرام افشارزاده کماکان به عنوان مدیرعامل استقلال فعالیت کند. البته افشارزاده وعده داده به تجمعات خودجوش هواداران استقلال مقابل ساختمان وزارت ورزش پایان می‌دهد که گویا در کارش موفق بوده اما خبر نداشت هواداران آبی که مشخص نیست از کجا خط‌دهی می‌شوند قرار است مقابل ساختمان بهارستان تحصن کنند و بدتر از همه خواستار استیضاح وزیر ورزش از سوی مجلس شدند.
قطعا وزارتخانه نسبت به این اتفاق واکنش تندی را به باشگاه استقلال نشان می‌دهد، چرا که همین فشارها در صورت تکرار می‌تواند دست آخر سرنوشت وزیر را تغییر دهد.  اگر افشارزاده قربانی این حضور تجمع هواداران در بهارستان نشود، به طور قطع مدیرعامل استقلال در لیگ شانزدهم خواهد بود. گویا این مدیر کهنه‌کار ورزش ایران، با خودش وعده کرده مادامی که قهرمان لیگ برتر نشود از استقلال نرود.
 


Page Generated in 0/0061 sec