printlogo


کد خبر: 159037تاریخ: 1395/3/26 00:00
اخبار

انتقال امتیاز نفت به ملوان قانونی نیست
سازمان لیگ فوتبال ایران درباره برگزاری مزایده باشگاه نفت تهران اطلاعیه‌ای صادر کرد. بیانیه سازمان لیگ به این شرح است: از آنجایی که موسسه فرهنگی - ورزشی نفت تهران در نظر دارد امتیاز تیم خود را واگذار نماید و با توجه به سوابق امر ممکن است باشگاه‌های دیگری نیز قصد فروش و انتقال امتیاز تیم فوتبال خود را داشته باشند، ضروری است با رعایت کامل قوانین و مقررات جاری مصوب فدراسیون فوتبال اقدام شود که در مزایده باشگاه نفت صورت نگرفته است. لذا مسؤولیت عدم موافقت و تبعات ناشی از آن متوجه مسؤولان محترم ذی‌ربط خواهد بود. در خاتمه با استناد به شرایط فوق‌الذکر واگذاری سهام باشگاه و مزایده انجام شده وجاهت قانونی نداشته و این سازمان مسؤولیت عدم رعایت ضوابط قانونی را متوجه مسؤولان ذی‌ربط می‌داند.

انصراف مدیرعامل بانک ملی از حضور در استقلال
محمدرضا حسین‌زاده از حضور در هیات‌مدیره استقلال انصراف داد. محمدرضا حسین‌زاده که با حکم وزارت ورزش و جوانان به عنوان عضو جدید هیات مدیره استقلال انتخاب شد، به دلیل مشغله کاری از حضور در هیات مدیره این باشگاه تهرانی انصراف داد. حسین‌زاده اکنون مدیریت بانک ملی ایران را بر عهده دارد.

روسیه به صورت مشروط تعلیق شد
یوفا علیه روسیه حکم تعلیق مشروط صادر کرده و فدراسیون فوتبال این کشور را 150 هزار یورو جریمه کرد. کمیته انضباطی یوفا علیه روسیه حکم رسمی صادر کرد. بنا بر حکم یوفا، فوتبال روسیه با تعلیق مشروط مواجه شده و باید 150 هزار یورو پرداخت کند. این در حالی است که جدا از هواداران روسیه، هولیگان بریتانیا نیز در حوادث تلخ مارسی نقش انکارناپذیری داشت اما یوفا تا این لحظه به سراغ انگلیس نرفته و روسیه را باعث و بانی اتفاقات غیراخلاقی و وحشیانه خیابان‌های مارسی می‌داند. یوفا پیش از این اعلام کرده بود که به بیرون از استادیوم کاری ندارد و برای آن تنها حوادث داخل استادیوم مهم است. با چنین پیش‌فرضی البته می‌توان حدس زد که حمله هواداران روسیه به سمت جایگاه هواداران انگلیسی ملاک قضاوت یوفا قرار گرفته است. در این میان نمی‌شود نقش رسانه‌های تاثیرگذار اروپای غربی علیه روسیه را نادیده گرفت.

گزینه پرسپولیس در سپاهان
بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال راه‌آهن با سپاهان به توافق نهایی رسید تا در فصل شانزدهم برای تیم ویسی به میدان برود. به نقل از سایت باشگاه راه‌آهن، بازیکن جوان راه‌آهنی‌ها در فصل نقل و انتقالات از تیم‌های مختلفی پیشنهاد داشت اما در نهایت پس از مذاکره مسؤولان باشگاه سپاهان با پیمان کیانیان، مالک باشگاه راه‌آهن یزدان و موافقت خود مهرداد محمدی، این بازیکن با تیم اصفهانی به توافق رسید تا فصل آینده را زیر نظر عبدالله ویسی کار کند. مهرداد محمدی 3 سال دیگر با راه‌آهن قرارداد داشت که طبق توافق مالک این باشگاه با سپاهان به صورت قطعی به این باشگاه اصفهانی واگذار شد. پیش از این پرسپولیس خواهان این بازیکن بود.

توافق کنعانی‌زادگان با استقلال
محمدحسین کنعانی‌زادگان با استقلال به توافق رسید. مدافع سابق پرسپولیس و ملوان برای حضور 2 ساله در استقلال با مسؤولان این باشگاه به توافق رسید. او پیش از آنکه خدمت سربازی خود را در ملوان پشت سر بگذارد در پرسپولیس حضور داشت و با فرارسیدن زمان خدمت سربازی به این تیم شمالی رفت. مسؤولان باشگاه پرسپولیس تصور می‌کردند کنعانی‌زادگان با پرسپولیس قرارداد دارد اما سازمان لیگ اعلام کرد که قرارداد این بازیکن با پرسپولیس به پایان رسیده است.

توقف مکزیک و پیروزی بی‌اثر اروگوئه
جدال مکزیک برابر ونزوئلا در رقابت‌های کوپاآمه‌ریکا که جنگ صدرنشینی بود با تساوی یک - یک به پایان رسید، اما اروگوئه در دیداری تشریفاتی با 3 گل جامائیکا را از پیش رو برداشت. در گروه C مرحله گروهی رقابت‌های کوپاآمه‌ریکا 2 دیدار برگزار شد. تیم ملی فوتبال مکزیک و ونزوئلا که پیش از این صعود خود را قطعی کرده بودند به مصاف هم رفتند که این دیدار برنده نداشت و بازی در نهایت با تساوی یک - یک به پایان رسید. در دیگر دیدار این گروه که کاملا تشریفاتی بود تیم ملی اروگوئه به مصاف جامائیکا رفت و توانست با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را از پیش رو بردارد تا با 3 امتیاز در رده سوم قرار گیرد و یکی از ناکامان بزرگ جام لقب بگیرد.
 


Page Generated in 0/0056 sec