printlogo


کد خبر: 159192تاریخ: 1395/3/29 00:00
آوای شهر

عضو شورای شهر تهران انتقاد کرد
طفره رفتن دولت از پرداخت طلب شهرداری
بیان رقم‌های جدید بدهی دولت به شهرداری به نوعی شانه خالی کردن دولت از انجام تعهدات خود است. مجتبی شاکری، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به بدهی دولت به شهرداری اظهار داشت: رقمی که در حسابرسی مشترک بین شورای شهر و دولت به دست آمد مبلغ 14 هزار میلیارد تومان است که دولت نیز این رقم را تایید کرد. وی با بیان اینکه رقم 14 هزار میلیارد تومان بدهی دولت‌ها به شهرداری تهران برای توسعه شهری است، به باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: این مبلغ از زمان دولت‌های گذشته تا دولت یازدهم به شهرداری پرداخت نشده است و این موضوع همچنان ادامه دارد. عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران درباره این ادعای دولت که پرداخت این هزینه‌ها جزو تکالیف دولت نیست گفت: این موضوع جدید مطرح شده و به نوعی شانه خالی کردن از زیر تعهدات است و اگر حرف جدیدی هم وجود دارد باید دوباره بررسی صورت گیرد.

گردوغبار در راه پایتخت
گرد و غبار در 2 استان کرمانشاه و ایلام هوای آنها را در شرایط بحران قرار داد. به گزارش میزان، همزمان با ورود موج جدید گرد و غبار از عراق به غرب کشور  طی روز جمعه و برای دومین روز متوالی هوای استان کرمانشاه در شرایط بحرانی قرار گرفت و ریزگردها باعث کاهش دید افقی در این استان شده است. در همین حال  میزان غلظت گرد و غبار در هوای مهران به 12 برابر حد مجاز رسید و مردم را خانه‌نشین کرد. روز پنجشنبه نیز میزان گرد و غبار موجود در شهر ایلام 18 برابر حد مجاز بود. گفتنی است، براساس اعلام هواشناسی این وضعیت تا 2 روز آینده در غرب کشور ادامه دارد. همچنین هواشناسی استان تهران با پیش بینی ورود گرد و غبار به استان از کاهش دید افتی در تهران طی امروز خبر داد.

برگزاری جشن رمضان در باغ‌موزه قصر
ویژه‌برنامه جشن رمضان باغ‌موزه قصر هر شب از ساعت 20 الی 24 با حضور پرشمار هنرمندان و با اجرای برنامه‌های گوناگون فرهنگی و هنری پذیرای خانواده‌هاست. به گزارش«وطن امروز» از ابتدای ماه رمضان هر شب برنامه جشن رمضان در محل هواخوری مرکزی ساختمان مارکوف باغ‌موزه قصر برگزار می‌شود. همچنین استیج ویژه کودک و نوجوان روبه‌روی ساختمان زندان سیاسی این مجموعه با اجرای برنامه‌های آموزشی، تفریحی و قرآنی از بخش‌های محبوب ویژه برنامه ماه مبارک رمضان باغ‌موزه قصر به حساب می‌آید. ضمن اینکه بازارچه توانمندسازی و تولیدات مددجویان و کارآفرینان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) سراسر کشور در محوطه باغ‌موزه قصر  برپا است. علاقه‌مندان جهت حضور در ویژه‌برنامه جشن رمضان باغ‌موزه قصر می‌توانند همه‌روزه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 20 الی 24 به باغ‌موزه قصر واقع در خیابان شریعتی، خیابان پلیس مراجعه کنند.
 


Page Generated in 0/0057 sec