printlogo


کد خبر: 159211تاریخ: 1395/3/30 00:00
آژیر

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران خبر داد
کشف جسد یکی از مفقودان انفجار شهران
جسد یکی از افرادی که در حادثه انفجار گاز منطقه شهران مفقود شده بودند، کشف شد. ابوالفضل قناعتی، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران درباره مفقودان حادثه منطقه شهران اظهار داشت: طی گزارش‌های دریافتی 2 نفر از کارگران در  حادثه انفجار لوله گاز در منطقه شهران مفقود شده بودند که روز شنبه جسد یک نفر از آنها کشف شد. وی به باشگاه خبرنگاران گفت: به دلیل موج انفجار به همان میزانی که شعله‌‌های  آتش در سطح زمین وجود داشت به عمق زمین نیز نفوذ کرده و فاصله 25 متری سطح زمین تا تونل مترو تخریب و آوار به داخل تونل ریخته بود. قناعتی افزود: به دلیل ورود حجم زیادی از آب به داخل تونل مترو، یافتن 2 نفر از مفقودان این  حادثه زمانبر شد که روز شنبه جسد یک نفر از حادثه‌دیدگان کشف شده و امدادگران به دنبال نفر دوم هستند. وی خاطرنشان کرد: با پرکردن چاله، گاز منطقه نیز وصل خواهد شد، زیرا خطوط لوله گاز در عمق یک متری زمین قرار دارد که این موضوع به همکاری بین شهرداری و شرکت گاز بستگی دارد.

انفجار بمب دست‌ساز در منزل مسکونی
شامگاه جمعه یکی از منازل مسکونی مشهد با استفاده از یک بمب دست‌ساز منفجر شد. به گزارش خبرگزاری دانشجو، شامگاه جمعه در ساعت 23:46 انفجار در منزل مسکونی قدیمی در خیابان بهار به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد. براساس این گزارش، در زمان وقوع این حادثه 4 نفر از اعضای خانواده در این منزل حضور داشتند که خوشبختانه به هیچ یک از آنها آسیبی وارد نشده است. این انفجار ناشی از آویزان کردن بمبی دست‌ساز از پنجره اتاق خواب بوده است؛ موج این انفجار که شعاع آن ۱۵۰ متر بود، باعث تخریب شیشه‌های منازل مسکونی اطراف نیز شده است. گفتنی است، دلیل انفجار استفاده از بمب دست‌ساز به دلیل خصومت شخصی بوده است.   مالک منزل مسکونی که در این حادثه خانه‌اش تخریب شده مدعی شد؛ فردی که با وی خصومت شخصی داشته با انداختن بمب دست‌ساز به داخل منزلش قصد انتقام‌گیری داشته و چند وقت قبل هم این عمل را تکرار کرده است.

برخورد با کشت شاهدانه در مزارع پایتخت
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران از برخورد با کشت شاهدانه در مزارعی در تهران خبر داد. محمدرضا آذرنیا، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران درباره ورود قرص‌های جدید اکستازی با دوز بالا به بازار که دارای مخاطرات بسیار بالایی برای مصرف‌کنندگان است، اظهار داشت: ورود قرص‌های اکستازی جدید با دوز بالا را تایید نمی‌کنیم، چرا که تاکنون گزارشی در این باره به دست ما نرسیده است. وی به ایسنا بیان داشت: بتازگی موضوع برخورد با کشت شاهدانه در دستور کار قرار گرفته است. با افرادی که مبادرت به کشت شاهدانه کنند بشدت برخورد می‌کنیم. دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در پاسخ به اینکه آیا کشت شاهدانه خلاف قانون است؟ گفت: خیر! کشت شا‌هدانه خلاف قانون نیست، اما متاسفانه در قالب عملی صحیح، برداشت‌های ناصحیح انجام می‌شود که تخلف است. گل شاهدانه را خشک و از آن در تولید مواد مخدر استفاده می‌کنند. آذرنیا افزود: کشت شاهدانه در موارد محدودی در یکی از شهرستان‌های شرق استان تهران انجام شده بود که اکنون برچیده شده است.
 


Page Generated in 0/0054 sec