printlogo


کد خبر: 159225تاریخ: 1395/3/30 00:00
اخبار

فسخ قرارداد منتظری و جباری
بعد از آنکه در هفته‌های گذشته اخبار زیادی از قطع همکاری منتظری و جباری با الاهلی قطر در رسانه‌ها منتشر شده بود، روزنامه «الوطن» قطر در گزارشی درباره وضعیت تیم الاهلی نوشت که «لوکا بوناچیچ» سرمربی این تیم پنجم جولای برای شروع تمرینات الاهلی به دوحه خواهد رفت. این روزنامه درباره بازیکنان خارجی الاهلی هم نوشت: باشگاه الاهی با هیچکدام از بازیکنان خارجی به جز «موبیلی» که 4 سال قرارداد دارد، ادامه همکاری نخواهد داد. مجتبی جباری هم در توافق دوطرفه با باشگاه قراردادش را فسخ کرد؛ بویژه اینکه این بازیکن یک فصل دیگر با الاهلی قرارداد داشت ولی مصدومیت‌های زیاد او اثراتش را در تیم گذاشت. همچنین باشگاه همکاری‌اش با پژمان منتظری را هم قطع می‌کند، بازیکنی که قراردادش با الاهلی تمام شده است.

کیانوش رستمی:حق من برنز المپیک نبود
وزنه‌بردار دسته ۸۵ کیلوگرم تیم‌ملی ایران پس از مثبت شدن دوپینگ حریف روس خود اظهارات جالبی را مطرح کرد. دوپینگی شدن «آپتی آکادوف» رقیب روس کیانوش رستمی هر چند برای وزنه‌برداری ایران تا بازی‌های المپیک خبری مسرت‌بخش به شمار می‌رود، اما برای خود کیانوش به‌واسطه دوستی چند ساله با حریف روس تا حدودی ناراحت‌کننده است. آکادوف در المپیک ۲۰۱۲ لندن به شکلی عجیب بالاتر از کیانوش رستمی قرار گرفت و به مدال نقره رسید، در حالی که بسیاری معتقد بودند حق رستمی مدال برنز المپیک نبود، ولی حالا پس از ۴ سال مدال برنز کیانوش با دوپینگی شدن رقیب به نقره المپیک مبدل شد. کیانوش رستمی در این‌باره گفت: وقتی این خبر را شنیدم از اینکه مدال نقره به من رسیده، بیشتر از خودم برای خوشحالی مردم و اهالی وزنه‌برداری خوشحال شدم. مطمئنا حس و انگیزه من پس از شنیدن این خبر برای تلاش بیشتر و کسب افتخاری ارزشمندتر در بازی‌های المپیک پیش رو دوچندان شد. قهرمان رقابت‌های جهانی ۲۰۱۱ و ۲۰۱۴ افزود: برای آکادوف خیلی ناراحتم. او و ایلیا از دوستان صمیمی من هستند. ملی‌پوش شایسته دسته ۸۵ کیلوگرم کشورمان گفت: همه از کیانوش رستمی توقع دارند. من وقتی رکورد دنیا را شکستم اتفاقی نیفتاد و خیلی‌ها بی‌تفاوت از کنار رستمی گذشتند. حالا هم که رنگ مدال من تغییر کرده و صاحب مدال نقره المپیک شدم باز هم خیلی‌ها بی‌تفاوت از کنار این مساله عبور خواهند کرد.

دومین شکست شاگردان لوزانو در لیگ جهانی
تیم‌ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در لیگ جهانی، 3 بر یک مغلوب آمریکا شد. تیم‌ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در لیگ جهانی والیبال 2016 به مصاف آمریکا قهرمان 2 دوره لیگ جهانی رفت و با نتیجه 3 بر یک مغلوب تیم‌ملی والیبال آمریکا شد. تیم‌ملی آمریکا، برخلاف ایران، بازی ابتدایی خود برابر آرژانتین را با پیروزی پشت سر گذاشت اما ملی‌پوشان خسته ایران مغلوب برزیل میزبان شده بودند.

رکوردشکنی راموس در تیم‌ملی فوتبال اسپانیا
مدافع ملی‌پوش اسپانیایی در بازی برابر ترکیه نامش را در تاریخ اسپانیا ثبت کرد. پس از پیروزی 3 بر صفر اسپانیا  برابر ترکیه، نه‌تنها این تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد بلکه خود را به عنوان یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی نشان داد. لاروخا می‌تواند سومین قهرمانی‌ پیاپی‌اش را در یورو جشن بگیرد. در این دیدار سرخیو راموس توانست نامش را در تاریخ اسپانیا ثبت کند. این مدافع آندلسی، صدوسی‌وچهارمین بازی ملی‌اش را انجام داد تا رکورد 132 بازی ژاوی هرناندس را پشت سر بگذارد. البته رکورد راموس بدون در نظر گرفتن دروازه‌بان‌ها به ثبت رسیده است.

زمانی و گل‌زاده  اعضای جدید هیأت‌مدیره
عضو پنجم هیات‌مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس منصوب شدند. وزیر ورزش و جوانان با صدور احکامی عضو پنجم هیات‌مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس را منصوب کرد. دکتر محمود گودرزی با صدور احکامی «حسن زمانی» را به عنوان عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال و «فرشید گل‌زاده» را به عنوان عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس منصوب کرد. در احکام صادره وزیر ورزش و جوانان، به حضور فعال در جلسات هیات‌مدیره باشگاه و تلاش در جهت ارتقای باشگاه در سطح آسیا و کشور با بهره‌گیری از تجارب نخبگان و پیشکسوتان ورزشی و جذب منابع پایدار تاکید شده است.


Page Generated in 0/0052 sec