printlogo


کد خبر: 159281تاریخ: 1395/3/31 00:00
هوش سیاه دوباره آفلاین شد

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری یک هکر حرفه‌ای ملقب به هوش سیاه خبر داد.
به گزارش میزان، سرهنگ ماشاالله ملایی، فرمانده انتظامی جیرفت با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال ارجاع پرونده نیابتی به ماموران پلیس فتای جیرفت مبنی بر هک اطلاعات کارت بانکی و برداشت غیرقانونی از حساب ‌بانکی‌ شهروندی از سوی سارقی اینترنتی، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سارق فردی سابقه‌دار است که پیش از این نیز به دلیل سرقت‌های مشابه چندین مرحله توسط کارآگاهان پلیس فتا دستگیر و روانه زندان شده است. ملایی افزود: کارآگاهان پلیس فتای جیرفت با اقدامات شبانه‌روزی و بهره‌گیری از امکانات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم سابقه‌دار این پرونده را شناسایی و در عملیاتی منسجم وی را دستگیر کردند. به گفته وی، این جوان که به هوش سیاه مشهور شده است در آخرین مرحله پس از رهایی از زندان 87 میلیون ریال از حساب بانکی یک شهروند به صورت اینترنتی سرقت کرده بود که به این عمل خود اعتراف کرده است.
فرمانده انتظامی جیرفت تایید کرد: زنگ خطر پلیس برای همه تبهکاران به صدا در آمده و چنانچه افرادی بخواهند از راه‌های ناصحیح کسب مال کنند پلیس با قاطعیت و جدیت با آنها برخورد می‌کند.


Page Generated in 0/0064 sec