printlogo


کد خبر: 159284تاریخ: 1395/3/31 00:00
کوتاه و گویا


  فرهود حمیدی، شهردار منطقه 14 از تست رایگان سلامت شهروندان همزمان با ایام ماه مبارک رمضان خبر داد. همچنین افشین خدامی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 6 با اشاره به طرح جمع‌آوری در بطری‌های بازیافتی جهت امور خیریه گفت: دومین دوره اجرای این طرح در منطقه 6 با جمع‌آوری 500 هزار در بطری به پایان رسید و طی مراسمی ویلچرهای تهیه‌شده از جمع‌آوری در بطری‌های بازیافتی به معلولان اهدا می‌شود.
  40 نفر از دانشمندان کوچک موسسه محک به همراه دوستان و خانواده‌های‌شان در اردویی یک‌‌روزه از موزه علوم و فناوری دیدن کردند.
  علی صابری، عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به استانداردهای ساخت‌وساز شهری بر ضرورت مناسب‌سازی معابر و اماکن شهری برای استفاده معلولان تاکید کرد.
  علی‌محمد شاعری، نماینده مردم مازندران در مجلس دهم با تأکید بر لزوم پشتیبانی دولت از مدیریت شهری اظهار داشت: سهم حمل‌و‌نقل عمومی در جابه‌جایی‌های شهری در دنیا به طور متوسط 75 درصد است اما این سهم در تهران در حال حاضر 60 درصد است که باید به 75 درصد برسد.
   فرشید نوروزخانی، دبیر اجرایی نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی تخصصی حفاظت الکترونیک و اتوماسیون (ایران امن)  از برگزاری این نمایشگاه توسط اتحادیه شرکت‌های فنی و مهندسی حفاظت الکترونیک و شبکه‌های ایمنی و با حمایت اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران در تاریخ  6 لغایت 9 مردادماه 95  در بوستان گفت‌وگو خبر داد.


Page Generated in 0/0054 sec