printlogo


کد خبر: 159286تاریخ: 1395/3/31 00:00
والیبال ایران با نتیجه 3 بر2 آرژانتین را شکست داد
از سد ولاسکو گذشتیم

شاگردان لوزانو در دیدار حساس برابر آرژانتین که هدایت آن را ولاسکو برعهده داشت با نتیجه
 3 بر 2 به پیروزی رسیدند و جواد معنوی‌نژاد به‌عنوان امتیازآورترین بازیکن انتخاب شد. تیم‌ملی والیبال ایران بعد از قبول 2 شکست مقابل برزیل میزبان و آمریکا در لیگ جهانی به مصاف آرژانتینی رفت که هدایت آن را ولاسکو برعهده داشت و در نهایت موفق شد با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسد تا لوزانو برنده دوئل حساس برابر ولاسکو شود. بلندقامتان ایران ست‌های اول، دوم و پنجم را با نتایج «25– 22»، «25– 20» و «15-11» به سود خود به پایان رساندند و در 2 ست سوم و چهارم با نتایج «21-25» و «13-25» تن به شکست دادند. جواد معنوی‌نژاد که سومین بازی خود در لیگ جهانی 2016 را تجربه می‌کرد به عنوان امتیازآورترین بازیکن زمین انتخاب شد. او در این بازی 18 امتیاز برای تیم ما به دست آورد.
لوزانو: همه تیم‌ها سفر می‌کنند، فقط ما خسته نیستیم
سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران گفت: تیمی که به فکر پیروزی است باید تمام بهانه‌ها را از خودش دور کند. تیم‌ملی والیبال ایران موفق شد آخرین دیدار خود در هفته نخست لیگ جهانی والیبال را با برد 3 بر 2 مقابل آرژانتین پشت سر بگذارد. رائول لوزانو، سرمربی تیم‌ملی والیبال کشورمان بعد از این پیروزی اظهار داشت: در 2 ست اول و ست پنجم تیم ما خیلی خوب بازی کرد بویژه در اسپک فوق‌العاده ظاهر شد اما در ست‌های سوم و چهارم تمرکز خود را از دست دادیم و به خاطر عدم تمرکز اشتباهاتی را انجام دادیم که باعث شد راندمان تیم پایین بیاید. این اشتباهات باعث شد تمرکز تیمی و انسجام‌مان را از دست بدهیم که این باعث جدا شدن بازیکنان از هم شد به همین دلیل این دو ست را واگذار کردیم. این اتفاق اکنون رخ داد و در ژاپن اینگونه نبود. وی در ادامه افزود: ما باید نتیجه‌ها را در قبال تیم‌های حریف ببینیم. ما روز قبلش مقابل آمریکا بازی کردیم که یکی از تیم‌های قدر دنیاست و توانستیم مقابل آنها بازی خوبی ارائه دهیم و اینکه برزیل هم از تیم‌های خوب دنیاست و هر دو جزو 5 تیم برتر دنیا هستند. ما آرژانتین را هم بردیم که در رنکینگ جهانی یک پله از ما پایین‌تر است اما باید در نظر داشته باشیم چطور و مقابل چه تیمی بازی کرده‌ایم. لوزانو درباره شرایط سخت تیم و سفرهای طولانی‌مدتی که بازیکنان داشته‌اند، تصریح کرد: شرایط والیبال در سطح بین‌المللی و جهانی همین است و تیم‌های دیگر هم سفر دارند. برزیل و آمریکا هم مسافرت می‌کنند و این مسائل برای تیم‌هایی که می‌خواهند خود را در سطح بالا نشان دهند وجود دارد. تیمی که به فکر پیروزی است باید تمام بهانه‌ها را از خودش دور کند. درست است که خسته هستیم اما نباید این مساله کوچک‌ترین خللی در انگیزه ما و زحماتی که کشیده‌ایم ایجاد کند. وی در پایان گفت: از همین جا به مردم ایران سلام می‌کنم و امیدوارم موقع برگشت سالن 12 هزار نفری آزادی مملو از تماشاگران خونگرم ایرانی باشد.
محمودی: می‌توانستیم در ست سوم برنده بازی باشیم
پشت‌خط‌زن تیم‌ملی والیبال ایران گفت: می‌توانستیم در همان ست سوم برنده بازی باشیم اما ۲ ست را واگذار کردیم تا بازی به ست پنجم کشیده شود. شهرام محمودی پشت‌خط‌زن تیم‌ملی والیبال کشورمان بعد از این پیروزی اظهار داشت: می‌توانستیم در همان ست سوم برنده بازی باشیم اما 2 ست را واگذار کردیم تا بازی به ست پنجم کشیده شود. بچه‌ها تمام تلاش خود را انجام دادند تا ست پنجم را برنده بازی شوند که خدا را شکر این اتفاق رخ داد و توانستیم با برد هفته اول را پشت سر بگذاریم. بابت این پیروزی خوشحالم و رفته رفته شرایط تیم بهتر خواهد شد.
 


Page Generated in 0/0060 sec