printlogo


کد خبر: 159289تاریخ: 1395/3/31 00:00
اخبار

در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی رومانی
ایران نایب قهرمان شد
فرنگی کاران کشورمان با کسب 3 مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز و عنوان نایب قهرمانی به کار خود در رقابت‌های بین‌المللی رومانی پایان دادند. رقابت‌های بین‌المللی کشتی آیون کورنیانو و لادیسلاو سیمون رومانی، روزهای 29 و 30 خردادماه در شهر بخارست رومانی برگزار شد و در پایان تیم ایران پس از تیم رومانی به عنوان نایب‌قهرمانی رسید. در روز دوم این رقابت‌ها و در وزن 75 کیلوگرم رسول گرمسیری در دور اول حریفی از کشور بلغارستان را مغلوب کرد، وی در دور دوم جمال اسماعیلی دیگر نماینده کشورمان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت اما در این دیدار با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کشتی‌گیر کشور میزبان شد و به مدال نقره رسید. جمال اسماعیلی نیز در دور اول کشتی‌گیری از کشور اسپانیا را شکست داد. وی در دور دوم مقابل گرمسیری شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت، وی در این دیدار نیز با نتیجه 5 - 5 مقابل حریف بلغارستانی مغلوب و پنجم شد. در روز نخست این رقابت‌ها عظیم گرمسیری، یوسف قادریان و مجید علیاری در اوزان 71، 80 و 98 کیلوگرم به مقام نخست رسیدند، بهنام مهدی‌زاده و مهدی فلاح در وزن‌های 80 و 130  کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند و شیرزاد بهشتی طلا، محمدعلی گرایی و مهدی نوری نیز در اوزان 59، 71 و  130 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

طارمی در راه یونان
مهدی طارمی پس از کش‌وقوس‌های فراوان در نهایت  یونان را برای فصل بعد انتخاب کرد. این تصمیم مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس حتی تعجب دوستان نزدیک وی را هم در پی داشت، چرا که آنها تصور می‌کردند این بازیکن به پیشنهادات رسیده دیگر خود جواب مثبت خواهد داد. طارمی به اتفاق وکیلش صبح دیروز با نماینده باشگاه یونانی در تهران قرارداد امضا کرد تا برای پروانه کار او اقدام لازم انجام شود. قرارداد طارمی با تیم جدیدش 2 ساله است، اما باشگاه یونانی این امیدواری را به طارمی داده که او را برای فصل آینده به لیگی معتبرتر ترانسفر کند. البته این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که طارمی در اولین فصل حضورش در لیگ برتر یونان بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. خبر رسیده مقصد مهدی طارمی تیمی است که فصل آینده در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت و پائوک نام دارد. از لیگ یونان المپیاکوس به عنوان قهرمان مستقیماً راهی لیگ قهرمانان شد و تیم پائوک که در پایان فصل چهارم شده بود موفق شد با پیروزی در دیدارهای پلی‌آف راهی مقدماتی لیگ قهرمانان شود. پائوک در هفته‌های اخیر خواهان جذب کریم انصاری‌فرد شده بود اما پس از اظهارنظر کریم درباره ماندنش در پانیونیوس در صدد جذب دیگر مهاجم ایرانی، مهدی طارمی برآمده است.

رفیعی نیم‌فصل آزاد می‌شود
در حالی که نعیم سعداوی سرمربی تیم فولاد خوزستان  اعلام کرد یک جای خالی برای سروش رفیعی در تیمش باقی می‌گذارد تا این بازیکن بعد از پایان دوران خدمت سربازی‌اش به اهواز بازگردد اما این اتفاق رخ نخواهد داد. سروش رفیعی در نیم‌فصل بعد از پایان خدمت سربازی‌اش در تیم تراکتورسازی اساسا قراردادی با فولاد ندارد چرا که این بازیکن در اواخر دوران حضورش در فولاد و پیش از پیوستن به تراکتورسازی قراردادی را با دهکردی مدیرعامل وقت فولاد خوزستان منعقد کرد اما این قرارداد هیچگاه در هیات فوتبال خوزستان ثبت نشد و دوره آن منقضی شد. به این ترتیب سروش رفیعی در پایان نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر به عنوان بازیکن آزاد از تراکتورسازی جدا خواهد شد و می‌تواند تیم جدیدش را انتخاب کند.

۶ گزینه سرمربیگری ملوان مشخص شدند
6  گزینه سرمربیگری تیم ملوان برای فصل آینده مشخص شدند. مسؤولان باشگاه ملوان بعد از انصراف فرهاد پورغلامی از سرمربیگری ملوان به دنبال انتخاب سرمربی جدید هستند. 6 مربی مد نظر مدیران باشگاه ملوان هستند. اکبر میثاقیان، فیروز کریمی، محمد مایلی‌کهن، وینکو بگوویچ، محمد احمدزاده و نصرت ایراندوست گزینه‌های سرمربیگری ملوان هستند. تمرینات تیم ملوان از شنبه و بدون سرمربی آغاز شده است. ملوان که این فصل به لیگ دسته اول سقوط کرده با خرید امتیاز تیم نفت به لیگ برتر بازگشته است.
 


Page Generated in 0/0077 sec