printlogo


کد خبر: 159320تاریخ: 1395/3/31 00:00
پروژه مسکن‌مهر شهر جدید اندیشه در آستانه افتتاح

دوازدهمین پروژه از 13 پروژه مسکن‌مهر شهر جدید اندیشه در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است. به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید اندیشه، دیروز طی بازدید انجام شده از پروژه
۲۸۸ واحدی مسکن‌مهر شرکت ابنیه‌سازان بین‌المللی اقدم (تراخیت) در فاز ۵ شهر اندیشه به ۹۴ درصد رسیده و مراحل پایانی را می‌گذراند. این پروژه که در ابتدای دولت تدبیر و امید با مشکلات عدیده مواجه بوده و با پیشرفت ۲۱درصدی عملا چند ماهی پروژه متوقف بود که با پیگیری‌های مداوم و تلاش‌های وافر شرکت عمران شهر اندیشه بیش از ۷۰ درصد رشد داشته است. گفتنی است، 11 پروژه از پروژه‌های مسکن‌مهر شهر اندیشه در بهمن ماه سال گذشته توسط استاندار محترم تهران در حالی افتتاح شد که هم از امکانات زیربنایی و روبنایی برخوردار بودند و هم جزو بهترین و باکیفیت‌ترین پروژه‌های مسکن‌مهر کشور هستند. گفتنی است پروژه ۲۸۸ واحدی مسکن‌مهر شرکت ابنیه‌سازان بین‌المللی اقدم به طور کامل دارای انشعاب برق است و همه واحدها و مشاعات دارای انشعابات مجزای برق بوده و انشعابات دیگر و همچنین قسمت‌های مختلف این پروژه اعم از محوطه پروژه، ساختمان نگهبانی، آسانسور‌ها، دیوار محوطه و به طور کلی پروژه به صورت فعال در حال کار است.
اندیشه یکی از مفاخر جدید در معماری شهری
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه گفت: در شهر جدید اندیشه که آن را می‌توانیم یکی از مفاخر و دستاوردهای جدید در معماری شهری بنامیم؛ در پی این هستیم که تفکر ایران شهری را به اجرا بگذاریم و تا هم‌اینک نیز مقدار قابل توجهی در این باره پیشرفت داشته‌ایم که قابل توجه است. محمد آئینی افزود: ما به دنبال این هستیم تا در جای جای شهر جدید اندیشه ایران‌شهر را با همان مبانی و تفکر اصلی به سرانجام برسانیم و از نقاط قوتی که شهر جدید اندیشه دارد، بخوبی بهره خواهیم برد و درباره فضاهای عمومی با سرعت بیشتری حرکت خواهیم کرد. این مسؤول تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های وزارت راه و شهرسازی در حال حاضر این است که شکوه و عظمتی که در معماری ایرانی- اسلامی در گذشته داشتیم را دوباره احیا کنیم و در این مسیر با توجه به دانسته‌ها و دانش چند گامی نیز به جلو حرکت کنیم  و ما نیز در همین مسیر در حال حرکت در شهر جدید اندیشه هستیم.  آئینی ادامه داد: مجموعه مباحثی که در این باره در حوزه نظری در حال مباحثه است، به نوعی می‌توان در قالب تفکر یا اندیشه ایران شهری خلاصه‌اش کرد و این شهر از ویژگی‌های بارزی برخوردار است.


Page Generated in 0/0050 sec