printlogo


کد خبر: 159336تاریخ: 1395/3/31 00:00
سرخط خبر

 حمیدرضا صالحی، دبیر فدراسیون صادرات انرژی با بیان اینکه عدم حمایت دولت باعث شد شرکت‌های ایرانی برنده مناقصه تا 30 میلیارد دلار در عراق کنار گذاشته شوند، گفت: عراق یک میلیارد دلار بابت خرید برق به ایران بدهکار است.
 با ابلاغ تصویبنامه هیات وزیران، پورابراهیمی، مقدسی، زال‌پور و همچنین مرجان فقیه‌نصیری، اعضای جدید شورایعالی بورس معرفی شدند.
 معاون اول رئیس‌جمهور در ابلاغیه‌های جداگانه‌ای تکالیف وزارتخانه دادگستری، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، معاونت اجرایی رئیس‌جمهور و صندوق توسعه ملی جمهوری اسلامی ایران درباره اقتصاد مقاومتی را ابلاغ کرد.
 زیمنس و گامسا قراردادی را به امضا رسانده‌اند تا کسب‌وکار و خدمات بادی زیمنس را با گامسا تلفیق و به‌عنوان بازیگری پیشرو در زمینه انرژی بادی در جهان فعالیت کنند. پس از عرضه سهام این شرکت نوپا، زیمنس صاحب 59 درصد و سهامداران فعلی گامسا مالک 41 درصد از این مجموعه خواهند بود.
 مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: کارفرمایانی که توان پرداخت بدهی‌های معوقه را به صورت یکجا نداشته‌اند می‌توانند به ادارات کل تامین اجتماعی استان‌ها مراجعه کنند و از مزایای تقسیط و بخشودگی به میزان 20 درصد جرائم بهره‌مند شوند.
 


Page Generated in 0/0053 sec