printlogo


کد خبر: 159342تاریخ: 1395/4/1 00:00
سرخط خبر

 نشریه اقتصادی فوربس اعلام کرد ارزش سهام شرکت بوئینگ پس از انتشار خبر خرید ۱۰۰ هواپیمای بوئینگ توسط ایران در وال‌استریت افزایش پیدا کرد.
 خسرو سلجوقی، عضو هیأت عامل سازمان فناوری اطلاعات گفت: جمعی از شرکت‌های بخش خصوصی و موسسات اسلامی مبادرت به تشکیل کنسرسیومی کردند که قرار است خدمات الکترونیکی دانش‌آموزی ارائه کنند.
 علی ماجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در برلین از احیای دوباره بیمه صادراتی هرمس آلمان به ایران خبر داد و گفت: ایران بدهی‌های خود در حدود ۵۰۰ میلیون یورو به بیمه صادراتی هرمس پرداخت کرد.
 مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: جابه‌جایی نعمت‌زاده از وزارت صنعت، معدن و تجارت در دستور کار دولت نبوده و جایگزینی شخص دیگر صحت ندارد.
 بخشنامه تعیین میزان معافیت مالیات بر درآمد حقوق سال ۱۳۹۵ ابلاغ شد که براساس آن سقف معافیت مالیاتی حقوق‌بگیران 15 میلیون و 600 هزار تومان،  ۱۵۶میلیون ریال در سال یا ماهانه یک میلیون و 300 هزار تومان تعیین شده است.
 علیرضا کاملی، مدیرعامل شرکت ملی صادرات گاز با بیان اینکه صادرات گاز به ترکیه در بحث داوری است، تصریح کرد: در این داوری قرار شد ایران براساس حکم ICC حدود ۱۳ تا ۱۶ درصد از سال ۲۰۱۱ میلادی تاکنون، قیمت گاز صادراتی خود را به ترکیه کاهش دهد.
 رمضان رویین‌تن، مدیرکل دفتر میوه‌های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی میزان تولید پسته در سال‌جاری را حدود ۲۵۶ هزار تن برآورد کرد.
 آرش نبی‌زاده، مدیرعامل اتحادیه ماهیان سردآبی گفت: در حال حاضر میزان تولید ماهی قزل‌آلا در کشور بیشتر از ۸۰ تا ۸۵ هزار تن نیست.
 رئیس ایمیدرو با بیان اینکه با پیگیری بانک مرکزی، مشکل بانکی ایران با کشورهای اروپایی کاملا حل شده است، گفت: هم‌اکنون فاینانس‌هایی از کره، ایتالیا، فرانسه و آلمان برای معادن ایران به تصویب رسیده که در حال گشایش است.
 


Page Generated in 0/0059 sec