printlogo


کد خبر: 159343تاریخ: 1395/4/1 00:00
اخبار

نرخ جدید مرغ و ماهی در بازار
اتحادیه پرنده و ماهی، نرخ جدید مرغ و انواع ماهی را در بازار اعلام کرد. بنا بر این اعلام، دیروز نرخ مرغ زنده ۴۹۰۰ تومان، قیمت مرغ آماده به طبخ در عمده‌فروشی میدان بهمن و در کشتارگاه  ۶۶۰۰ تومان و توزیع در واحدهای صنفی ۶۷۰۰ تومان بود. قیمت مرغ  در مراکز خرده‌فروشی نیز ۷۲۰۰ تومان، هرکیلوگرم ران مرغ با کمر ۶۲۰۰ تومان و ران مرغ بدون کمر هم برابر با قیمت مرغ و ۷۲۰۰ تومان است. قیمت انواع ماهی هم بدین شرح اعلام شد: شیر جنوب ۲۵ هزار تومان، کپور
۱۵ هزار تومان، قزل‌آلا ۱۰ هزار و
۵۰۰ تومان، شیر نیزه‌ای ۱۴ هزار تومان، تیلاپیا ۱۹ هزار تومان، سفید پرورشی (آمور جنوب) ۱۵ هزار تومان، آزاد دزفولی ۸ هزار و ۵۰۰ تومان، هامور جنوب ۱۹ هزار تومان و حلوا سیاه ۲۲ هزار تومان.


خریداران خارجی ذوب‌آهن در راهند
شرکت‌هایی در کره‌جنوبی و لوکزامبورگ علاقه‌مند به خرید سهام شرکت ذوب‌آهن اصفهان هستند.  به گزارش بلومبرگ، مسعود غلامپور، مدیر تحقیقات و بازاریابی بانک اقتصاد نوین گفت: شرکت‌هایی در کره‌جنوبی و لوکزامبورگ علاقه‌مند به خرید سهام این شرکت هستند. بانک اقتصاد نوین در زمینه فروش فولاد به دولت ایران مشاوره می‌دهد. صندوق بازنشستگان فولاد ایران می‌خواهد 73 درصد سهام شرکت ذوب‌آهن اصفهان را خریداری کند.  گفتنی است سازمان خصوصی‌سازی ایران بر فروش 56 درصد از سهام شرکت ذوب‌آهن اصفهان که از شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی گرفته شده، نظارت دارد.  به‌گفته غلامپور، گروه تامین اجتماعی قادر به پرداخت کل مبلغ این مقدار از سهام شرکت نبود. صندوق بازنشستگی 17 درصد دیگر از سهام این شرکت را در اختیار دارد که برای فروش گذاشته شده است.  در همین حال حمید محمودی، رئیس هیات مدیره گروه ملی صنعتی فولاد ایران از استمهال ۱۲۰۰ میلیارد تومان بدهی بانکی گروه ملی فولاد ایران خبر داد.


توضیح درباره گزارش
«این آمارهای عجیب و غریب»
در پی انتشار گزارش «این آمارهای عجیب و غریب» در شماره 1912 مورخ دوشنبه 31 خردادماه در این صفحه روزنامه، ذکر این توضیح لازم است که فیش‌های حقوقی مربوط به مدیران بانک تجارت توسط سایت اینترنتی «انصاف‌نیوز» منتشر شده بود.


Page Generated in 0/0057 sec