printlogo


کد خبر: 159350تاریخ: 1395/4/1 00:00
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خبر داد
آغاز نام‌نویسی وام‌های دانشجویی

گروه اجتماعی: نام‌نویسی وام‌های دانشجویی از امروز آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند به مدت یک ماه با مراجعه به سامانه www.swf.ir نام‌نویسی کنند.
به گزارش مهر، ذولفقار یزدان‌مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در این باره گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته ثبت‌نام وام‌های دانشجویی از اول تیر (امروز) آغاز می‌شود. وی افزود: ثبت‌نام برای وام‌های دانشجویی امسال برای نخستین‌بار 2 مرحله‌ای شده‌است و ثبت‌نام مقدماتی توسط دانشجویان متقاضی وام صورت می‌گیرد. یزدان‌مهر خاطرنشان کرد: پس از پایان ثبت‌نام مقدماتی آمار متقاضیان در شهریورماه مورد بررسی قرار می‌گیرد و پالایش اطلاعات تا اواسط مهرماه ادامه خواهد یافت. پس از آن دانشگاه‌ها با توجه به میزان بودجه‌ای که از صندوق رفاه دانشجویان می‌گیرند، دانشجویان واجد شرایط و در اولویت را برای دریافت وام به صندوق رفاه معرفی می‌کنند.
به گفته رئیس صندوق رفاه دانشجویان، وام‌های دانشجویی در نیمسال اول و اواخر آبان‌ماه به متقاضیان پرداخت خواهد شد. البته مبالغ وام‌ها هنوز مشخص نیست و باید به تصویب هیات امنا برسد اما براساس بررسی‌های انجام‌شده میزان وام شهریه مطابق سال قبل بوده و  میزان وام تحصیلی افزایش خواهد داشت.
 


Page Generated in 0/0054 sec