printlogo


کد خبر: 159465تاریخ: 1395/4/3 00:00
اخبار

وضعیت تابعیت آل‌خلیفه بررسی شود
سردار سرلشکر «سیدحسن فیروزآبادی» در واکنش به ماجراجویی حکام بحرین در سلب تابعیت آیت‌الله عیسی قاسم گفت: امروز حاکم غاصب بحرین یک افسر آموزش‌دیده دانشگاه سلطنتی انگلیس است که دوره فرماندهی و ستاد را در ایالات متحده سپری کرده است و با آموخته‌های انگلیسی - آمریکایی و حمایت‌های آنها و نیز نیروی نظامی و پلیس تدارک دیده شده توسط آل‌سعود، همچنان جزیره بحرین را به زندانی توأم با شکنجه مردم تبدیل کرده است. رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: آنچه هم‌اینک توسط مراجع بین‌المللی بی‌طرف باید بررسی شود وضعیت اسناد تابعیت آل‌خلیفه در بحرین است. وی با تأکید براینکه بررسی اسناد تابعیت زندانبانان بحرین راه نجات مردم این کشور است، تصریح کرد: در عین حال رسیدگی به پرونده قتل پدر امیر خودخوانده بحرین بعد از مراجعت از سفر انگلیس و آمریکا موضوعی است که باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد.  براساس این گزارش، رژیم آل‌خلیفه روز دوشنبه تابعیت آیت‌الله عیسی احمدقاسم، رهبر شیعیان بحرین را لغو کرد و از وی خواست به همراه خانواده‌اش این کشور را ترک کنند. این اقدام رژیم آل‌خلیفه خشم مردم بحرین را برانگیخت و مردم کفن‌پوش در برابر منزل آیت‌الله شیخ عیسی قاسم تحصن کردند و خواستار لغو سلب تابعیت وی شدند. این اقدام منامه در ایران با واکنش‌هایی همراه شد.

واکنش دهباشی به هتاکی معاون دفتر روحانی به قاسم سلیمانی
کارگردان فیلم تبلیغاتی حسن روحانی تلویحا به هتاکی‌های معاون دفتر رئیس‌جمهور نسبت به سردار حاج قاسم سلیمانی واکنش نشان داد.  به گزارش «وطن امروز»، حسین دهباشی در توئیتر خود نوشت:آری! قاسم سلیمانیِ خوب، قاسم سلیمانیِ خنجر از پشت خورده و دست‌بسته و بی‌زبان است. جانش را نهاده بر کف دست، قلبش را درآورده و با بتون پر کنیم. گفتنی است، پس از پیام قاطع سردار سلیمانی خطاب به حکام بحرین، حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در توئیتر خود پیام تعجب‌برانگیز و ناشیانه‌ای را منتشر کرد که به جای حمایت از رویکرد سردار سلیمانی به طور غیرمستقیم به انتقاد از سردار مقاومت پرداخته است.

برخی مسؤولان حاضر نیستند واقعیات برجام را بپذیرند
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: متأسفانه برخی مسؤولان با وجود اینکه می‌دانند خبری نشده و تحریم برداشته نشده، حاضر نیستند واقعیات برجام را بپذیرند و به دنبال توجیه کار آمریکایی‌ها هستند. آیت‌الله محسن حیدری در گفت‌وگو با رسا، با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه خیانت‌های برجام باید به افکار عمومی منتقل شود، گفت: اگر کسی طبیعت استکباری و ستیزه‌جوی آمریکا را با اسلام و ایران و غرض‌ورزی‌ها با کل جهان در نظر بگیرد به این نتیجه می‌رسد که آمریکا اهل مذاکره و امتیاز دادن نیست.  وی افزود: سوابق سوء و زشت آمریکا نیز این را نشان می‌دهد، آمریکا فقط می‌خواهد خودش بماند و به دنبال این است که همه در مقابلش تسلیم محض باشند، از این رو حتی اگر بر سر میز مذاکره قولی دهد هنوز مرکب آن خشک نشده دبه درمی‌آورد و زیر عهد خود می‌زند. امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه کسانی که به مذاکرات امید بستند تا بتوانند مسائل را با آمریکا حل کنند به سراب دل بسته‌اند، ابراز داشت: متأسفانه برخی مسؤولان با وجود اینکه می‌دانند خبری نشده و تحریم برداشته نشده برای اینکه کار آمریکا را توجیه کنند و رنگ و لعابی به بدعهدی‌ها و جنایت آمریکا زده شود چنین سخنانی می‌گویند.

برخی محتاج تکه‌ای نانند و مدیران حقوق نجومی می‌گیرند
عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: عده‌ای از مدیران حقوق‌های نجومی می‌گیرند در حالی که برخی مردم به تکه‌ای نان محتاجند و شب، گرسنه سر بر بالین می‌گذارند.
به گزارش مهر، حسن رحیم‌پورازغدی در دومین جلسه بازخوانی شخصیت امام حسن(ع) که در حسینیه آیت‌الله سیدجواد خامنه‌ای مشهد برگزار شد، با اشاره به انتشار فیش‌های حقوقی چند صد میلیونی برخی مدیران در فضای مجازی گفت: اگر این موضوع رسانه‌ای نمی‌شد، کسی متوجه وقوع چنین اتفاقی در کشور نمی‌شد و این وضع ادامه پیدا می‌کرد.
 


Page Generated in 0/0070 sec