printlogo


کد خبر: 159472تاریخ: 1395/4/3 00:00
سرخط خبر

 ارسلان فتحی‌پور،‌ نماینده سابق مجلس گفت: ۳۴۶ بنگاه اقتصادی در زنجان تعطیل شده است.
 با اجرایی شدن قرارداد 2/4 میلیارد دلاری شرکت ترکیه‌ای یونیت اینترنشنال با ایران برای ساخت ۷ نیروگاه گازی سیکل ترکیبی تامین ۱۰ درصد از نیازهای برق ایران در دست این شرکت ترکیه‌ای قرار می‌گیرد.
 مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به کاهش نرخ سود وام مسکن به ۱۱ درصد گفت این کاهش شامل کسانی می‌شود که از امروز تشکیل پرونده داده و هنوز موفق به عقد قرارداد نشده‌اند.
  رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: با توجه به اینکه نرخ تورم تک‌رقمی شده است امیدواریم اقتصاد هم به ثبات و آرامش برسد و در این شرایط نرخ سود بانکی بیشتر از ۱۲ تا ۱۳ درصد مورد قبول نیست.
 تسنیم نوشت: درحالی که قیمت تمام‌شده تولید آب شرب در سال گذشته ۱۰۰۰ تومان در هر مترمکعب بوده، این رقم در سال جاری با افزایش ۵۰ درصدی به ۱۵۰۰ تومان در هر مترمکعب رسیده است.
 رئیس اتحادیه دارندگان رستوران‌ و سلف سرویس‌ درباره بالا بودن میزان شکایات مردمی از رستوران‌ها اظهار داشت: حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از شکایات در این بخش به رستوران‌ها اختصاص دارد.
 طبق گزارش انجمن جهانی فولاد، ایران در 5 ماهه نخست 2016 میلادی، 7 میلیون و 216 هزار تن فولاد خام تولید کرد که به این ترتیب در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.
 براساس گزارش بانک مرکزی، از درآمدهای مالیاتی دولت آمارها نشان می‌دهد از
88 هزار و 385 میلیارد تومان مصوب بودجه سال 94 بالغ بر 79 هزار و 189 میلیارد تومان آن در 12 ماه سال گذشته محقق شده است. بنابراین حدود 10 هزار میلیارد تومان از درآمدهای مالیاتی محقق نشد.


Page Generated in 0/0043 sec