printlogo


کد خبر: 159488تاریخ: 1395/4/3 00:00
دورخیز قرمزها برای حفظ مهدی طارمی
تیری در تاریکی

باربد بهراد: در حالی که عنوان شده بود طارمی بتازگی با یک تیم یونانی قرارداد بسته اما حالا خبرهای دیگری مخابره می‌شود. باشگاه پرسپولیس به این نتیجه رسیده که در صورت از دست دادن طارمی شاید ضربه جبران ناپذیری را متحمل شوند. مهدی طارمی زمانی عزمش را برای رفتن به فوتبال اروپا جزم کرد که یکی از مدیربرنامه‌های سرشناس فوتبال اسپانیا از طریق یکی از بازیکنان تیم‌ملی سراغ او آمد. این مدیربرنامه که با چند بازیکن مطرح رئال‌مادرید از قضا مارسلو قرارداد دارد، با دیدن باز‌های طارمی در تیم‌ملی و پرسپولیس به وی وعده داد می‌تواند کاری کند ظرف چند سال او در یکی از مطرح‌ترین تیم‌های اسپانیا بازی کند. اما شرایط باشگاه خیمیناستیک به گونه‌ای بود که طارمی قید این پیشنهاد را زد. اما دست آخر یکی از ایجنت‌های سرشناس ایرانی، موفق شد همان‌طور که برای کریم انصاری‌فرد مشتری یونانی پیدا کرده بود برای طارمی هم پیدا کند. روز شنبه ابتدای هفته جاری نماینده یک باشگاه یونانی به تهران آمد و پیش‌قرارداد امضا شد. اما در همین اثنا بود که باشگاه پرسپولیس نتوانست کاوه رضایی را جذب کند تا این بازیکن اصالتا کُرد به استقلال برود. باشگاه پرسپولیس پس از مشورت با برانکو متوجه شد در این برهه هیچ مهاجم ایرانی که آزاد هم باشد وجود ندارد که بتواند جای طارمی را پر کند. از این رو پس از صحبت‌های علی‌اکبر طاهری با حسین هدایتی قرار شد با مساعدت دوباره عابربانک، پرسپولیس پیشنهاد تازه‌تری را به مهدی طارمی بدهد. همچنین از سوی حسین‌ هدایتی، علی پروین مامور شد شخصا با مهدی طارمی صحبت کند تا پرسپولیس با پرداخت رقمی نزدیک به آنچه یونانی‌ها به او می‌دهند، وی را در لیگ برتر ایران حفظ کند. گویا قرار شده رقمی نزدیک به 2 میلیارد تومان البته با کمک حسین هدایتی به طارمی برای یک سال پرداخت شود رقمی که قطعا رکورد
نقل و انتقالات خواهد بود. اما تنها زمانی قرمزها می‌توانند خوشبین به ماندن آقای گل لیک پانزدهم باشند که ظرف یک هفته پیش رو باشگاه یونانی 300 هزار دلاری که وعده داده بود به حساب این بازیکن نریزد. اگر یونانی‌ها این هزینه را متقبل شوند قطعا باید جدا شدن طارمی را قطعی دانست اما اگر تیم یونانی معطل کند شاید این بار دلارهای هدایتی ورق را به سود قرمزها بازگرداند.
طارمی به هدایتی گفته نمی‌مانم
مشخص است طی چند روز گذشته وضعیت مهدی طارمی کاملا متفاوت شده است. برخی تاکید دارند با توجه به لغو پیشنهادات طارمی از لالیگا باید باشگاه سراغ طارمی برود. در این میان برخی مدعی‌اند ‌ای کاش باشگاه پرسپولیس همانطور که برای وحید امیری و کاوه رضایی وقت گذاشت و برای انتقال‌شان پیگیری کرد باید پیگیر طارمی می‌شد. حال پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی این باشگاه صراحتا  می‌گوید: «من با مهدی طارمی تماس گرفتم و از او خواستم به باشگاه بیاید تا با او مذاکره کنیم. اما ایشان هنوز به باشگاه نیامده است». از خمارلو سوال شد این تماس چه زمانی برقرار شد که پاسخ می‌دهد: «همین چند روز قبل با مهدی تماس گرفتم و از او خواستم به باشگاه بیاید؛ تا قبل از آن هم که در تهران نبود و در استراحت به سر می‌برد. اما به محض اینکه متوجه شدم به تهران آمده با وی تماس گرفتم و از او خواستم به باشگاه بیاید تا  مذاکره کنیم. او به من گفت می‌آیم اما هنوز تصمیم نگرفته برای مذاکره به باشگاه بیاید. ضمن اینکه آقای هدایتی هم با ایشان صحبت کرده و ایشان صراحتا اعلام کرده تمایلی به ادامه کار در پرسپولیس ندارد».
 


Page Generated in 0/0063 sec