printlogo


کد خبر: 159492تاریخ: 1395/4/3 00:00
اخبار

ترکیه با پیروزی بر چک پل صعود ایرلندشمالی شد
برتری تیم فاتح تریم در آخرین بازی‌اش در گروه چهارم یورو ۲۰۱۶، صعود ایرلندشمالی به‌عنوان یکی از 4 تیم برتر سوم گروه‌های ششگانه را قطعی کرد. تیم ملی ترکیه با برتری 2 بر صفر مقابل جمهوری چک در آخرین دور بازی‌های گروه چهارم رقابت‌های یورو 2016 باعث قطعی شدن صعود تیم ایرلندشمالی به‌عنوان یکی از 4 تیم برتر سوم گروه‌های ششگانه شد. بوراک ایلماز در دقیقه 10 و توفان در دقیقه 65 برای ترکیه گل زدند تا این تیم با 3 امتیاز و تفاضل گل 2- در رده سوم گروهش قرار بگیرد. با توجه به تفاضل گل کمتر شاگردان تریم و آلبانی نسبت به ایرلندشمالی، دیگر تیم 3 امتیازی سوم گروه‌ها، درست مانند اسلواکی، صعود ایرلندشمالی هم به دور بعد قطعی شد.

رونالدو میکروفن را به داخل دریاچه انداخت
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال در آستانه مسابقه مقابل مجارستان از کوره در رفت. کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال که در 2 بازی اخیر عملکرد ضعیفی را از خود ارائه داده، زیر فشار زیادی است و این در رفتار او کاملاً مشهود بود.  در جریان پیاده‌روی  بازیکنان و اعضای تیم ملی پرتغال در کنار دریاچه‌ای در شهر لیون فرانسه، وقتی گزارشگر شبکه تلویزیونی «سی‌ام تی‌وی» پرتغال به سمت رونالدو رفت و از وی خواست درباره بازی صحبت کند، او میکروفن را از دست این گزارشگر کشید و به درون دریاچه انداخت. گفته می‌شود ستاره پرتغال رابطه خوبی با این شبکه تلویزیونی ندارد و پیش از این در کنفرانس‌های خبری هم از پاسخ دادن به این رسانه پرتغالی طفره رفته بود.

وزیر ورزش: افشارزاده در باشگاه استقلال می‌ماند
وزیر ورزش در جمع خبرنگاران گفت: افشارزاده به دلیل دوشغله بودن از وزارت ورزش رفت اما هنوز در باشگاه استقلال به عنوان مدیرعامل حضور دارد. محمود گودرزی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: ورزش استان تهران در سال گذشته بسیار رشد کرد. اعدادی که  ارائه شده خوشبختانه با 3/27 درصد بالاترین سهم را در ورزش قهرمانی کشور دارد و بسیار موفق بوده است. در یک سال گذشته اتفاقات خوبی رقم خورد و امیدوارم این استان به جایگاه واقعی خود در حوزه قهرمانی هم برسد. وی افزود: امروز آماری که استخراج شد نشان می‌دهد 21 درصد مردم ایران به ورزش می‌پردازند و این جای تبریک دارد و امیدواریم تا پایان دولت یازدهم به رشد قابل توجهی در این بخش برسد و از این بابت به مردم و رسانه‌ها تبریک می‌گویم. وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا افشارزاده در پست مدیریت باشگاه استقلال می‌ماند یا خیر؟ پاسخ داد: افشارزاده چون دوشغله بود از حوزه وزارت رفت و فعلا در استقلال هست. من از حضور خودم در وزارت ورزش خبر ندارم که در آینده در این سمت باقی خواهم ماند یا خیر.

مسی بهترین گلزن تاریخ آرژانتین شد
مهاجم ملی‌پوش آرژانتینی با گلزنی برابر آمریکا رکورد گابریل باتیستوتا را شکست. به نقل از آ.اس، بامداد چهارشنبه آرژانتین در نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکا با 4 گل آمریکا را شکست داد و به فینال رسید. لیونل مسی دومین گل آرژانتین را در دقیقه 31 و از روی ضربه کاشته به ثمر رساند و برترین گلزن تاریخ آرژانتین شد. مهاجم بارسلونا 55 گله شد و با یک گل بیشتر از باتیستوتا به این عنوان دست یافت. مسی برای رسیدن به این رکورد به 110 بازی ملی نیاز داشت اما باتیستوتا توانست در 77 بازی ملی 54 بار برای آلبی‌سلسته گلزنی کند.

حمله جدید کی‌روش به برانکو
در صورتی که تصور می‌شد بین کی‌روش و برانکو صلح برقرار شده است اما سرمربی تیم ملی در آخرین پست خود به سرمربی پرسپولیس هجوم برد. صحبت‌های جدید کی‌روش در فیسبوک را می‌خوانید: «من مایلم از شما سوال کنم «تربیت خانوادگی» و «ارزش‌های حرفه‌ای» شما کجا بود وقتی تصمیم گرفتید از امکانات فدراسیون فوتبال ایران برای اتهامات غیرواقعی و گمراه کردن فوتبال ایران استفاده کنید و برنامه آماده‌سازی جام‌جهانی را به خطر بیندازید. آقای برانکو نمی‌توانید اتهامات غلط و توهم‌آمیز خودتان را پاک کنید. آنها در همه رسانه‌ها منتشر شده ‌است. شما می‌توانید کاری را انجام دهید که مردان بزرگ وقتی اشتباه می‌کنند، انجام می‌دهند. آنها اشتباهات‌شان را می‌پذیرند و عذرخواهی می‌کنند. ارزش‌های تربیتی شما یک عذرخواهی را می‌طلبد. فردا با شما صحبت خواهم کرد».
 


Page Generated in 0/0055 sec