printlogo


کد خبر: 159525تاریخ: 1395/4/3 00:00
نبض‌جامعه

مشاور سازمان سنجش خبر داد
تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 تا ساعت 24 روز شنبه 5 تیرماه خبر داد. حسین توکلی، مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد به فارس اظهار داشت: با توجه به در نظر گرفتن تسهیلات لازم برای آن گروه از داوطلبانی که تاکنون موفق به انتخاب رشته نشده‌اند و با توجه به اینکه برخی دانشگاه‌ها کدرشته‌ محل‌های جدیدی را اعلام کرده یا اقدام به حذف کدرشته ‌محل‌های موجود و تغییر ضوابط و شرایط پس از انتشار دفترچه راهنما کرده‌اند، مهلت انتخاب رشته برای افراد مجاز کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 تا ساعت 24 روز شنبه 5 تیرماه تمدید می‌شود. وی افزود: اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره انتخاب رشته نیز روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند با توجه به این اطلاعیه برای انتخاب 100 کدرشته‌ محل از میان کدرشته‌های مجاز اقدام کنند. توکلی خاطرنشان کرد: آن گروه از داوطلبان که در روزهای گذشته انتخاب رشته کرده‌اند نیز می‌توانند با مطالعه اطلاعیه سازمان سنجش برای ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

دستگیری 17 سرشبکه فعال علیه عفت‌عمومی
دادستان تهران از دستگیری و بازداشت 17نفر از سرشبکه‌های جریان سازمان‌یافته علیه اخلاق و عفت عمومی طی چند روز گذشته در تهران خبر داد. به گزارش«وطن‌امروز» عباس جعفری‌دولت‌‌آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران فساد اقتصادی را مصداق اعلای فساد دانست و عنوان کرد: سیاست قوه‌قضائیه در مبارزه با فساد در تمام ابعاد آن جدی است و مبارزه با فساد در تمام سطوح ادامه خواهد یافت، اما به جهت پاره‌‌ای ملاحظات از اطلاع‌‌رسانی درباره برخی جرائم اجتناب می‌‌شود.  جعفری‌دولت‌آبادی برای نمونه به دستگیری و بازداشت 17 نفر از سرشبکه‌های جریان سازمان یافته علیه اخلاق و عفت عمومی طی چند روز اخیر در تهران اشاره کرد و افزود: متهمان از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فعالیت مجرمانه داشته‌اند. وی با اشاره به آمار جرم ضرب و جرح عمدی در شهر تهران، افزود: اینکه در شهر بزرگی مانند تهران، جرم ضرب و جرح عمدی رتبه‌ دوم جرائم را دارد، حاوی این پیام است که در حوزه‌ ارتباط افراد با یکدیگر ‌دچار آسیب‌هایی هستیم.

آخرین جزئیات از سرگیری اعزام به سوریه
پیوست امنیتی سوریه برای از سرگیری اعزام زائران ایرانی به این کشور آماده شده است.
سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت درباره آخرین برنامه‌های سازمان حج و زیارت برای اعزام زائران کشورمان به کشور سوریه اظهار داشت: وزیر جهانگردی سوریه چندی قبل طی دعوتنامه‌ای از ما برای سفر به این کشور و ارائه پیوست امنیتی دعوت کرد که قرار است پس از ایام ماه مبارک رمضان به منظور گفت‌وگو و دریافت این پیوست امنیتی عازم دمشق شویم. وی به تسنیم عنوان کرد: در سفر به سوریه، مدیران وزارت جهانگردی سوریه، پیوست امنیتی تهیه شده را ارائه خواهند کرد و ما نیز این پیوست را تحویل گرفته و به دستگاه نظارتی کشورمان تقدیم می‌کنیم تا در صورت تایید نهایی، برنامه سفرهای زیارتی زائران ایرانی به سوریه از سر گرفته شود. رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: از سرگیری سفر زائران به کشور سوریه منوط به پیوست امنیتی و تایید مدیران اجرایی کشورمان برای اعزام زائران به سوریه است؛ در صورت تایید نهایی، سازوکارهای این سفر زیارتی برای رفاه حال زائران اندیشیده می‌شود.
 


Page Generated in 0/0064 sec