printlogo


کد خبر: 159535تاریخ: 1395/4/5 00:00
کوتاه و گویا

  شورای سیاستگذاری ششمین سال برگزاری  روز بدون نایلکس  با حضور محمدمهدی گلمکانی رئیس ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و حسین جعفری رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تشکیل شد و بر این اساس کیسه‌ها و محصولات  زیست‌تخریب‌پذیر به ازای دریافت کیسه‌های  مازاد پلاستیکی در هفته بدون نایلکس به شهروندان  تحویل داده می‌شود.
  مرتضی طلایی، نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره مرکز تئاتر حرفه‌ای خاوران اظهار داشت: راه‌اندازی این مرکز بزرگ فرهنگی و هنری در منطقه جنوب شهر تهران از اقدامات ارزشمند مدیریت شهری به حساب می‌آید که از نظر فنی و ساختار نیز یکی از پروژه‌های خاص در زمینه هنر نمایش است.
  ابوالفضل حسن بیگی، نماینده مجلس دهم با تأکید بر لزوم کاهش واردات بی‌رویه خودرو، گفت: واردات خودرو از هر نوع و از هر کشوری به اقتصاد کشور ضربه وارد خواهد کرد و در سال اقتصاد مقاومتی لازم است به فکر توسعه صنعت خودرو و افزایش کیفیت و کمیت خودروهای داخلی باشیم.
  لیدا معتمد، تصویرگر کتاب‌های کودک و نوجوان با حضور در غرفه‌ گروه «سلامت و هنر» در ویژه‌برنامه «مهمانی مهر و نیایش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر لزوم حمایت ناشران کودک از طرح اهدای کتاب به بیمارستان‌ها تاکید کرد. همچنین دهمین مسابقه اینترنتی با عنوان «زندگی شیرین 10» با هدف آشنایی کودکان و نوجوانان با بیماری دیابت از روز اول تیر روی پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی: ww.kanoonquiz.ir، فعال شده و کاربران تا اول مرداد 1395 فرصت دارند با مراجعه به این پایگاه در این مسابقه شرکت کنند.
 


Page Generated in 0/0050 sec