printlogo


کد خبر: 159539تاریخ: 1395/4/5 00:00
اخبار

 احداث 1000 مدرسه طی 3 سال گذشته در البرز
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز از احداث یکهزار مدرسه طی 3 سال گذشته در این استان خبر داد. خسرو ساکی در گفت‌وگو با فارس در کرج، اظهار داشت: استان البرز از جمله محروم‌ترین استان‌های کشور از نظر بهره‌مندی از کلاس‌های درسی و فضاهای آموزشی است. وی افزود: در سال تحصیلی 95 – 94 حدود
430 هزار دانش‌آموز در این استان تحصیل کرده‌اند و تجربه به ما نشان می‌دهد حدود سالی 12 هزار دانش‌آموز به این ظرفیت افزوده می‌شود. وی تصریح کرد: علت اصلی این رشد سریع جمعیت دانش‌‌آموزی، مهاجرپذیر بودن استان البرز است، چرا که هیچ استانی به اندازه البرز مهاجرپذیر نیست. ساکی گفت:  بنابراین طبیعی است که برای تامین زیرساخت‌های آموزشی با شرایط اقتصادی کشور و دولت با مشکلاتی روبه‌رو باشیم اما این مشکلات، هرگز موجب نشده در جهت احداث مدارس و نوسازی کلاس‌های فعلی اقدامی نکنیم.


حضور فعال ۱۲ شرکت لبنی گلستان در نمایشگاه اگروفود تهران
۱۲ شرکت لبنی نصر نوین گلستان، ستاره طلایی گلستان، صباح گلستان، صباح پودر فجر، شیر فجر گنبد، صباح پک، شیر پاستوریزه ایلوار، میانکاله گلستان، مهر گلستان، رامیار تمیشه، آیسان گلستان و گلستان مینودشت در نمایشگاه اگروفود ۹۵ تهران حضور پیدا کردند. از این میان ۵ شرکت لبنی گلستان در قالب غرفه مشترک خوشه فرآورده‌های لبنی گلستان برای اولین بار در نمایشگاه اگروفود تهران محصولات تولیدی خود را به نمایش گذاشتند. بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته به عنوان بزرگ‌ترین و معروف‌ترین رویداد تجاری مربوط به صنایع غذایی و تجهیزات کشاورزی در خاورمیانه از ۱۰ تا ۱۳ خردادماه ۱۳۹۵ برگزار شد و ۷۶۴ شرکت خارجی از ۴۶ کشور جهان و ۷۱۰ شرکت و واحد تولیدی داخلی، جدیدترین کالاها، تولیدات و خدمات خود را در 3 گروه ایران‌فود، ایران فودتک و اگروفود در مساحتی بالغ بر ۷۰ هزار مترمربع در معرض دید علاقه‌مندان قرار دادند.


Page Generated in 0/0214 sec