printlogo


کد خبر: 159550تاریخ: 1395/4/5 00:00
رویدادها

عرضه محصولات جانبی انیمیشن «شاهزاده روم»
اولین سری از محصولات جانبی انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» در قالب پوشاک، طراحی و تولید شده و در نمایشگاه قرآن تهران عرضه می‌شود.  به گزارش «وطن امروز» این پوشاک که در قالب لباس تابستانه دخترانه و پسرانه توسط تولیدی «ردا» طراحی شده، مناسب گروه کودک و نوجوان است.  پوشاک انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» هم‌اکنون در شبستان ضلع شرقی مصلای تهران، انتهای بخش رسانه‌های دیجیتال، ابتدای قسمت عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن تا هشتم تیرماه و با تخفیف‌های ویژه ماه مبارک رمضان عرضه می‌شود.

راه‌اندازی پویش مردمی «من جمکرانی‌ام»
پویش مردمی «من جمکرانی‌ام» در آستانه سالروز تأسیس مسجد مقدس جمکران در اینستاگرام راه‌اندازی شد.  به گزارش فارس، 17 ماه رمضان مصادف با سالروز تأسیس مسجد مقدس جمکران به فرمان حضرت حجت بن الحسن العسکری ارواحناه فداه است، به همین منظور پویش مردمی #من-جمکرانی‌ام در شبکه اجتماعی اینستاگرام راه‌اندازی شد. در پویش #من-جمکرانی‌ام که با هدایت روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران صورت گرفته، هنرمندان و اهالی فرهنگ و ورزشکاران حضور دارند.

بازخوانی مواضع انقلابی رهبر انقلاب در «من انقلابی‌ام»
کتاب «من انقلابی‌ام» که بازخوانی برجسته‌ترین مواضع انقلابی رهبر معظم انقلاب است توسط نشر ساقی منتشر شد.  به گزارش روابط عمومی موسسه انتشاراتی روایت، نشر ساقی کتاب «من انقلابی‌ام» بازخوانی برجسته‌ترین مواضع انقلابی رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بازه زمانی سال‌های 1368 تا 1394 را منتشر کرد.  مرتضی مهدوی این کتاب را در 2 فصل و 8 بخش گردآوری و تدوین کرده است. در فصل اول به مواردی چون  موضع رهبری در قبال کشورهای غربی (آمریکا و اروپا)، رژیم اشغالگر قدس و حمایت از جریان مقاومت، چالش انرژی هسته‌ای و بیداری اسلامی پرداخته شده است.  فصل دوم شامل مواضع رهبری در بعد سیاست داخلی همچون فتنه 18 تیرماه سال 1378، فتنه سال 1388، مواضع انقلابی رهبری در قبال مسائل فرهنگی و اهتمام رهبری به تعمیم انقلابی‌گری در همه ارکان و شئون نظام است.

به دنبال استیفای حقوق ملت
رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران از حمایت این سازمان از پویش مردمی جلوگیری از برداشت غیرقانونی اموال ملت ایران در آمریکا خبر داد. به گزارش فارس، دیروز پرویز پرستویی، دبیر کمپین مردمی جلوگیری از برداشت غیرقانونی اموال ملت ایران در آمریکا، با محمود صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران دیدار کرد.  در این دیدار که حبیب احمد‌زاده نویسنده و معصومه‌ آباد، نویسنده و عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز حضور داشتند، پرویز پرستویی با تاکید بر قدرت ملت ایران در ایستادگی در برابر ظلم قدرت‌های جهانی گفت: این کمپین مردمی به دنبال این است که از روش‌های قانونی و مدنی حق ملت ایران را استیفا کند و به جهانیان نشان دهد هرگز نخواهیم گذاشت حق فرزندان این کشور از گلوی هیچ کسی براحتی پایین رود.    

اکران خصوصی فیلم «بادیگارد» برای ناشنوایان
فیلم «بادیگارد» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا به شکل خصوصی برای ناشنوایان در سالن اصلی پردیس سینمایی آزادی اکران شد.  به گزارش تسنیم،‌ این مراسم که با حضور 2 بازیگر اصلی فیلم پرویز پرستویی و مریلا زارعی و مجری طرح فیلم پژمان لشکری‌پور برگزار می‌شد با استقبال کم‌نظیر ناشنوایان عزیز مواجه شد، به گونه‌ای که تمام صندلی‌های سالن اصلی پردیس سینمایی آزادی اعم از سالن اصلی و بالکن پر شد و تعدادی از مخاطبان نیز به صورت ایستاده فیلم را تماشا کردند. پرویز پرستویی و مریلا زارعی 2 بازیگر توانمند سینمای ایران پس از خاتمه نمایش فیلم نسبت به تجربه تماشای فیلم با هموطنان عزیز ناشنوا ابراز خوشنودی کرده و آن را امری متفاوت و دلنشین برای خود به عنوان بازیگر سینما دانستند.
 


Page Generated in 0/0055 sec