printlogo


کد خبر: 159572تاریخ: 1395/4/5 00:00
نمایش ترامپ

ترامپ: انگلیسی‌ها کشورشان را پس گرفتند
واکنش نامزد پیشرو جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نیز به همه‌پرسی انگلیس جالب بود. دونالد ترامپ که هنگام همه‌پرسی خود در اسکاتلند به سر می‌برد روز جمعه اعلام کرد: «مردم انگلیس با رأی به خروج از اتحادیه اروپا، کنترل کشورشان را دوباره به دست خود گرفتند و این اتفاق ارزشمندی است. همانطور که قبلا نیز گفته بودم این اتفاق افتاد و این اتفاق بزرگی است».  او هم مثل همتای فرانسوی‌اش لوپن،  به هموطنانش توصیه کرد راه انگلیسی‌ها را در شرکت در همه‌پرسی دنبال کنند اما اشاره‌ای نکرد آمریکایی‌ها باید از کدام پیمان یا اتحادیه قاره یا جهانی خارج شوند.

ترامپ تارنمای «هیلاری متقلب»  را راه انداخت
نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در اقدامی تلافی‌جویانه نسبت به تبلیغات وسیع رسانه‌ای و سیاسی همتای دموکراتش علیه او، دست به یک افشاگری متفاوت زد. دونالد ترامپ پنجشنبه گذشته تارنمایی را با عنوان «10 فریبکاری افسانه‌ای کلینتون»  راه‌اندازی کرد که در حقیقت قرار است به جای تبلیغات رسانه‌ای رسمی همانند آنچه هیلاری کلینتون به شکل وسیع به آن دسترسی دارد با روش تئوری توطئه و دستگاه مردمی شایعه، به جنگ رقیب برود.   آدرس تارنمای جدید LyingCrookedHillary.com است که آن را می‌توان «هیلاری دروغگو و متقلب»  ترجمه کرد. این پایگاه مجازی به رنگ‌های چشمگیر و درخشان سرخ و سیاه است و در مرکز صفحه اول آن عکس هیلاری کلینتون دیده می‌شود.
همچنین در صفحه اصلی دکمه‌هایی برای مشترک شدن جهت دریافت اخبار ترامپ و همچنین ارسال کمک‌های مالی برای وی وجود دارد. هنوز واکنش کلینتون نسبت به سایت جدید ترامپ مشخص نیست. فعلا فقط یک ویدئو درباره رویدادهای سال 2012 در شهر بنغازی لیبی وجود دارد که طی آن چند شهروند آمریکا از جمله سفیر در نتیجه حمله به سفارت ایالات متحده کشته شدند. هیلاری کلینتون در آن زمان سمت وزارت خارجه را عهده‌دار بود و حالا ترامپ وی را به دروغ گفتن به خویشاوندان کشته‌شدگان درباره دلایل حمله به سفارت آمریکا در لیبی متهم می‌کند.
 


Page Generated in 0/0056 sec