printlogo


کد خبر: 159584تاریخ: 1395/4/5 00:00
سرخط خبر

 رئیس هیات عامل ایمیدرو از آغاز اجرای برنامه‌های این سازمان برای دستیابی به ظرفیت تولید ۲۰ تن طلا در کشور خبر داد.
 وال‌استریت‌ژورنال نوشت: دولت آمریکا در حال بررسی دادن اجازه دسترسی محدود ایران به دلار آمریکاست.
 بانک مسکن اعلام کرد: کل مبلغ ناشی از افزایش سقف خط اعتباری مختص اعطای تسهیلات متمم مشارکت مدنی ناشی از افزایش سقف تسهیلات بوده و از بابت انعقاد قرارداد مشارکت مدنی جدید اعتباری به مسکن مهر تخصیص نیافته است.
 غلامحسین باقریان، عضو هیأت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها گفت: حکم جلب مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان به دلیل نپرداختن بدهی‌های این ایرلاین صادر شد.
 خودرو، لودر مستعمل، سویا، اسپرم گاو، تخم سبزیجات، مکمل‌های غذایی و خمیر چوب از جمله کالاهایی است که در 2 ماه نخست 1395 به ارزش نزدیک به 4 میلیون دلار از آمریکا به صورت مستقیم وارد ایران شده است.
 محمدحسین داجمر، رئیس سابق کشتیرانی ایران گفت: هنوز سفارشات دهه ۷۰ که ۱۰۰ درصد هزینه آنها پرداخت شده است از جانب کشتی‌سازان تحویل داده نشده است.
 شاخص بهای تولیدکننده در ایران در اردیبهشت 95 به عدد 6/217 رسید  که نسبت به فروردین معادل 6/0 درصد بالا رفت. این شاخص نسبت به فروردین پارسال به میزان 1/3 درصد افزایش داشته است. شاخص یادشده در 12 ماه منتهی به اردیبهشت 95 نسبت به 12 ماه منتهی به اردیبهشت 94 معادل 3/4 درصد افزایش نشان می‌دهد. در این یک سال قیمت گروه کشاورزی، جنگلداری و ماهیگیری
3/0 درصد، حمل‌ونقل و انبارداری
5/7 درصد، هتل و رستوران 4/11 درصد و خدمات 5/11 درصد رشد داشت اما تورم در بخش ساخت (صنعت) منفی 8/0 درصد بود.
 


Page Generated in 0/0044 sec