printlogo


کد خبر: 159664تاریخ: 1395/4/8 00:00
اخبار

جدایی دژاگه و نکونام قطعی شد
خلیفه بن‌جبر پس از آنکه مجمع عمومی او را به عنوان رئیس جدید باشگاه العربی انتخاب کرد، نام سرمربی جدید تیم و یک لژیونر جدید را فاش کرد. رئیس جدید باشگاه العربی در صفحه شخصی خود نوشت: توافقات لازم با گیراردو بیلوسوی اروگوئه‌ای برای هدایت تیم انجام شده است. او در فصل آینده هدایت العربی را برعهده خواهد گرفت. وی درباره جذب لژیونرهای جدید گفت: فدریکو بالاترو مدافع 25 ساله اروگوئه‌ای از طرف سرمربی جدید معرفی شده که در روزهای آینده کار انتقال او قطعی خواهد شد. بن‌جبر پیش از ریاست خود اعلام کرده بود در صورت ریاستش تمام لژیونرهای تیم را کنار خواهد گذاشت و تنها پاولینهوی برزیلی را نگه می‌دارد. دژاگه و نکونام 2 بازیکن ایرانی العربی بودند که کار آنها با این تیم قطری با ریاست بن‌جبر به پایان رسید. با توجه به اینکه اشکان 2 فصل دیگر با العربی قرارداد دارد این باشگاه قطری باید برای فسخ قراردادش جریمه سنگینی را بپردازد.

پرسپولیس از مدافع استقلال شکایت کرد
روز یکشنبه با اعلام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه تصمیم گرفته از محمدحسین کنعانی‌زادگان به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند. به نظر می‌رسد این شکایت نیز به صورت مکتوب به فدراسیون ارائه شده و حالا دردسرهایی را برای بازیکن جدید استقلال و این باشگاه به وجود آورده است. این در حالی است که کنعانی‌زادگان و مسؤولان باشگاه استقلال اعلام کردند قبل از عقد قرارداد از سازمان لیگ و فدراسیون استعلام گرفتند و مطمئن شدند بازیکن فصل گذشته ملوان دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارد و آزاد است. حالا با این شکایت جلوی ثبت قرارداد کنعانی‌زادگان گرفته شده و باید دید واکنش فدراسیون در قبال این شکایت چیست.

سوریان: با دعای مردم بزودی تمریناتم را آغاز می‌کنم
نابغه کشتی فرنگی جهان درباره انتشار خبر آسیب‌دیدگی‌اش گفت: مصدومیت بخشی جدانشدنی از ورزش قهرمانی است و به هیچ عنوان نمی‌توان از آن جلوگیری کرد.
به گزارش  مهر، دارنده ٧ مدال طلای جهان و المپیک افزود: در تمرینات روز گذشته از ناحیه گردن دچار آسیب‌دیدگی شدم که با درد بسیار شدیدی همراه بود اما خوشبختانه دردم رو به بهبود است و ان‌شاءالله با دعای خیر مردم بزودی تمریناتم را از سر می‌گیرم. وی افزود: امیدوارم طی فرصت یک ماهه‌ای که تا اعزام کاروان ایران به المپیک ٢٠١۶ ریو باقی مانده شاهد اخبار آسیب دیدگی و مصدومیت افتخارآفرینان کشورمان نباشیم و ان‌شاءالله کاروان امام رضا(ع) بدون مشکل راهی این دوره از بازی‌ها شده و دست پر به کشور بازگردد. سوریان که خود را برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو آماده می‌کند در حین تمرینات اردوی تیم ملی دچار مصدومیت از ناحیه گردن شده و حتی در تمرینات روز یکشنبه نیز غایب بود. این مصدومیت در شرایطی برای مرد 7 مداله جهان و المپیک به وجود آمده که وی باید کمتر از ۵۰ روز دیگر مهیای حضور در المپیک شود و هر مشکل و مصدومیت جدی برای او به معنای شوک بزرگی برای کشتی فرنگی خواهد بود.

۴ میلیون یورو  قیمت فروش آزمون
باشگاه روبین‌کازان قیمت تعیین شده برای فروش مهاجم ۲۱ ساله ایرانی خود را ۴ میلیون یورو اعلام کرد. باشگاه روبین‌کازان روسیه برای استخدام خاویر گراسیای اسپانیایی در سمت مربیگری این تیم متحمل هزینه 10 میلیون یورویی شده و بخشی از این مبلغ از فروش بازیکنان قرضی به دست خواهد آمد. خبرگزاری کازان روسیه با انتشار خبری در این باره نوشت: باشگاه روبین‌کازان برای بازگشت هزینه 10 میلیون یورویی استخدام گراسیا برنامه فروش چند بازیکن قرضی را در دستور کار خود قرار داده است. یکی از این بازیکنان قرضی، سردار آزمون مهاجم 21 ساله ایرانی است که در 2  فصل اخیر برای تیم روستوف بازی کرد و قیمت فروش او از سوی باشگاه روبین‌کازان
4 میلیون یورو اعلام شده است. بازیکن بعدی که در فهرست فروش احتمالی باشگاه روبین‌کازان قرار دارد مارکو لیوایا است. او که تا سال 2019 میلادی با این تیم روسی قرارداد دارد با پیشنهادهایی از سوی 2 تیم ایتالیایی و اتریشی روبه‌رو شده است. باشگاه روبین‌کازان مبلغ 3 میلیون یورو را برای انتقال لیوایا تعیین کرده است. سومین بازیکن فروشی تیم روبین‌کازان خریس ماوینگا است که با پرداخت 2 میلیون یورو می‌تواند از این تیم جدا شود.


Page Generated in 0/0055 sec