printlogo


کد خبر: 159677تاریخ: 1395/4/8 00:00
اخبار

برگزاری مراسم سوگواری  امام علی(ع) در حضور رهبر انقلاب
در ایام عزای مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، مراسم سوگواری و عزاداری آن امام همام، با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در بیستمین روز از ماه مبارک رمضان و در ایام عزای مولای متقیان حضرت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام، مراسم سوگواری و عزاداری آن امام همام، با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد. در این مراسم که بعد از اقامه نماز ظهر برگزار شد، حاج ماشاءالله عابدی به ذکر مصیبت و مرثیه‌خوانی در عزای مولای متقیان حضرت امام علی علیه‌السلام پرداخت.


اعلام آمادگی آیت‌الله شاهرودی برای دفاع از رهبر شیعیان بحرین
آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی، نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری شامگاه پنجشنبه سوم تیر 1395 با «آیت‌الله عیسی قاسم» به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد. به گزارش تسنیم، آیت‌الله شاهرودی در این گفت‌و‌گو با اشاره به اینکه به جایگاه بزرگ اسلامی و ملی آیت‌الله عیسی قاسم افتخار می‌کند، اظهار کرد: آیت‌الله قاسم نمادی برای مذهب تشیع، اسلام و امت اسلامی است و این مرد برجسته، نقش بزرگی را ایفا می‌کند. در ادامه این گفت‌وگو، آیت‌الله شاهرودی با محکومیت تعدی به آیت‌الله عیسی قاسم، اعلام آمادگی کرد هر کاری را که برای دفاع از آیت‌الله عیسی قاسم و رفع مظلومیت از وی لازم است، انجام دهد.  


پیگیری حقوق‌های نجومی با تفحص مجلس از بیمه و بانک‌ها
عضو کمیسیون قضایی مجلس با اشاره به دریافت حقوق‌های نجومی توسط برخی مدیران دولتی بیان کرد: مساله پرداخت حقوق‌های نجومی را در مجلس دنبال خواهیم کرد و حتما طرح تفحصی را از وزارت اقتصاد و دارایی، مجموعه شرکت‌های بیمه، بانکی و دولتی خواهیم داشت. محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با بسیج با بیان اینکه این مساله باید دنبال شود، گفت: این موضوع خواست مردم است و یک امر غیرقانونی به این شکل اتفاق افتاده که باید با جدیت دنبال کنیم تا به نتیجه مطلوب برسد و جلوی این کار گرفته شود لذا از این جهت تا آخر پیگیر این موضوع خواهیم بود. نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ با تاکید بر اینکه دولت نیز در این راستا باید یک اقدام جدی انجام دهد، عنوان کرد: امیدواریم فرمایش مقام معظم رهبری در این مهم شامل مرور زمان نشود و هر چه زودتر نتیجه اقدامات و تصمیمات به اطلاع مردم برسد.


نزدیکی به «کدخدا»  یعنی فشار بیشتر دشمن
مسؤول قرارگاه عمار تاکید کرد به هر میزان که گفتمان کشور به اصول مورد قبول کدخدا نزدیک باشد، دشمن فشار سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خود را بیش از پیش افزایش می‌دهد. حجت‌الاسلام مهدی طائب در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب درباره روحیه انقلابی، اظهار کرد: روحیه انقلابی در میان مردم وجود دارد اما برخی مسؤولان با رعایت نکردن این قاعده به بنیان‌های انقلاب اسلامی آسیب می‌زنند که عملکردشان موید این امر است. وی راهکار انقلابی‌شدن مسؤولان را مبارزه با روحیه اشرافی‌گری و مقابله با دریافت دستمزدهای کلان دانست و افزود: باید مسؤولان به ثواب و عقاب اعمال خود در آخرت توجه کنند تا انقلابی شوند و انقلابی عمل کنند. حجت‌الاسلام طائب با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: اتفاقات چند سال اخیر نشان داد حرکت بدون روحیه انقلابی به ضرر کشور است و با «حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی‌شود». به نظر می‌رسد گفتمان انقلاب اسلامی در سه سال گذشته برای برخی، فقط اقدامی ظاهری بوده است.
 


Page Generated in 0/0051 sec