printlogo


کد خبر: 159729تاریخ: 1395/4/8 00:00
کوتاه و گویا

  سیف‌الله جلیلی رئیس و نماینده موزه علوم و فناوری و سیدمحمد بهشتی شیرازی رئیس و نماینده پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری تفاهمنامه‌ای 2 ساله به منظور همکاری‌های مشترک علمی، آموزشی و پژوهشی به امضا رساندند.
  محمدباقر قالیباف شهردار تهران با حضور در پانزدهمین همایش «عمری با قرآن» گفت: یکی از وظایف جامعه قرآنی باید حضور موثر برای برطرف کردن مشکلات فقرا و از کار افتادگان باشد.
  تقی بغدادی رئیس انجمن جراحان ارتوپدی اطفال در سمینار مشترک انجمن ارتوپدی اطفال و انجمن جراحان ارتوپدی ایران، زندگی شهرنشینی و استفاده از سطوح صاف مانند سنگ و سرامیک را از جمله دلایل شیوع و بروز صافی کف پا عنوان کرد و افزود: حدود 50 درصد کودکان پیش از سن مدرسه صافی کف پا دارند.
  به گفته سعدالله عیسی‌زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۶ غرفه‌های تست سلامت، مشاوره، روانشناسی و طب سنتی در نمایشگاه رمضان فصل نیایش تا پایان ماه مبارک رمضان به شهروندان خدمات سلامت ارائه می‌دهند.  همچنین علی حیدری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 از ارائه مشاوره تغذیه و طب اسلامی در طرح سلامت در ضیافت به مناسبت ماه مبارک رمضان در مساجد محلات این منطقه خبر داد. گفتنی است مراکز هنری و نگارخانه‌های سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران نیز با برگزاری نمایشگاه‌های متفاوت از ابتدای ماه رمضان به استقبال این ماه رفته‌اند.
  حجت‌الاسلام سعید اوتارخانی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری با اشاره به بازسازی و مرمت امامزادگان شهر ری اظهارداشت: شبستان بقعه متبرک شیخ صدوق (ره) در قالب 3 هزار مترمربع در حال احداث است که بزرگ‌ترین شبستان در میان اماکن متبرکه استان تهران خواهد بود.
  محمدمهدی گلمکانی رئیس ستاد محیط‌زیست و توسعه پایدار در دومین کمیته مشورتی انرژی با تاکید بر نقش مردم درگسترش موضوع بهینه‌سازی انرژی افزود: به منظور افزایش مشارکت شهروندان در موضوع بهینه‌سازی مصرف انرژی افراد علاقه‌مند را توسط کانون‌های محیط‌زیست شناسایی کرده و در این زمینه خواستار همکاری با مراکز دانشگاهی و استفاده از تجربیات اساتید به منظور نهادینه کردن موضوع انرژی و اجرای بهتر پروژه‌های مرتبط هستیم.
  وجیهه مرصوصی دبیرعلمی پانزدهمین کنگره بین‌المللی زنان و مامایی ایران با بیان اینکه ناهنجاری قلبی شایع‌ترین ناهنجاری مادرزادی است، عنوان کرد: ناهنجاری‌های مادرزادی اعم از ناهنجاری قلبی، سیستم اعصاب مرکزی، کلیه‌ها و مجاری ادراری، دستگاه گوارش، صورت و اندام‌ها در دوران  جنینی در بیشتر موارد با سونوگرافی قابل تشخیص است.
  گلناز والا معتمد تصویرگر کتاب کودک با حضور در غرفه‌ گروه «سلامت و هنر» در ویژه‌برنامه میهمانی مهر و نیایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از همکاران خود دعوت کرد علاوه بر اهدای کتاب به بیمارستان‌ها برای طراحی و زیباسازی محیط‌های درمانی ویژه کودکان و نوجوانان پیش‌قدم شوند.
  اولین دوره تبیین تفصیلی مفهوم مدیریت شهری براساس مفاهیم اولین نقشه راه الگوی پیشرفت اسلامی از 6 تیرماه 1395 به مدت 11روز متوالی در محل مدرسه مبارکه مروی تهران برگزار می‌شود.


Page Generated in 0/0050 sec