printlogo


کد خبر: 159732تاریخ: 1395/4/9 00:00
رویدادها

جزئیات آثار راه یافته به مهرواره شعر و داستان جوان سوره
۱۳ اثر به بخش ترانه چهاردهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره راه یافتند. به گزارش روابط عمومی حوزه  هنری، ۱۳ اثر به بخش ترانه چهاردهمین مهرواره شعر و داستان جوان سوره راه یافتند. بنا بر این گزارش، این آثار از میان ۴۵۲ اثر رسیده به دبیرخانه و توسط محمدمهدی سیار، اهورا ایمان و علی سلیمانی انتخاب شدند. نفرات و آثار راه‌یافته بدین شرح است: امید روزبه با اثر «سنگ تموم»، احمد امیرخلیلی با اثر «حتا از اسم جنگ می‌ترسم»، حمیدرضا کامرانی با اثر «وضعیت جوی»، زینب بندری با اثر «یه عمره ساکتیم»، سیدمحمدعلی رضایی با اثر «شیشه دودی»، علی سیار ثابت با اثر «عطش عشق»، مجید گل‌دار با اثر «شبیه...»، محمد الهی با اثر «بعد من»، محمد گوهری ازغندی با اثر «گریه»، مریم حائری با اثر «بارون»، ندا نوروزی با اثر «بهار اومده»، نفیسه محمدنژاد با اثر «کارگر» و یاسر قنبرلو با اثر «فراموش کن». چهاردهمین جشنواره جوان سوره در بخش‌های داستان کوتاه، داستان 100 کلمه‌ای، شعر سنتی (قالب کلاسیک)، شعر نو (نیمایی) و ترانه اواسط تیرماه ۹۴ در زنجان برگزار می‌شود.

استقبال مردمی از «من حجاب را دوست دارم»
«من حجاب را دوست دارم» عنوان یک تشکل مردمی است که توسط عده‌ای از دانشجویان و هنرمندان شکل گرفته و در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن عضو فعال می‌‌پذیرد. به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، حمیدرضا جعفری، مدیر اجرایی گروه مردمی «من حجاب را دوست دارم» در معرفی این گروه اظهار داشت: «من حجاب را دوست دارم» نام گروهی مردمی است که از سال ۱۳۹۳، با هدف امر به معروف در حوزه «ترویج حجاب» در جامعه، سعی کرده  با استفاده از جلوه‌های هنری با زبانی ساده، ضمن تشویق و تایید معتقدین به حجاب، از عموم مردم دعوت کند. وی در ادامه به نحوه حضور گروه مردمی «من حجاب را دوست دارم» در بیست‌وچهارمین نمایشگاه قرآن اشاره کرد و بیان داشت: از ابتدا سعی بر این شد تا با تعامل با مسؤولان محترم برگزاری، غرفه‌ای مجزا از سایر غرفه‌ها به این جنبش مردمی داده شود که این اتفاق هم افتاد و ما توانستیم ضمن برپایی غرفه در بخش عفاف و حجاب  محل مناسبی را برای اجرای دکور و آتلیه عکاسی «کودک و حجاب» در همین بخش در نظر بگیریم و از طرفی بتوانیم تفاوت فعالیت این غرفه را نسبت به سایر غرفه‌ها  اعلام کنیم. جعفری با بیان اینکه مجموعه فعالیت‌های این جنبش در نمایشگاه قرآن بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت، اضافه کرد: فروش محصولات با تخفیف ویژه نمایشگاه، ارائه جدیدترین محصولات، عکاسی رایگان از کودکان، ارتباط‌گیری با مخاطبان و استفاده از ظرفیت غنی حضور مخاطبان در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه، از جمله فعالیت‌های این گروه مردمی بود.

یکتا در سعادت‌آباد کلید خورد
سریال «یکتا» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید روز گذشته در سعادت‌آباد کلید خورد. به گزارش مهر، سریال «یکتا» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید دیروز سه‌شنبه ۸ تیر با بازی بهرنگ علوی در منطقه سعادت‌آباد کلید خورد. سریال «یکتا» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه 2 سیما دیروز کلید خورد و بهرنگ علوی نخستین بازیگری بود که جلوی دوربین رفت. علی دادرس و آزیتا ایرایی، نویسندگان این مجموعه ملودرام ۲۶ قسمتی هستند. «یکتا» با محوریت موضوع همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می‌‌پردازد. به نظر می‌رسد این سریال پاییز امسال روی آنتن شبکه دو سیما برود.

فیلم تازه کارگردان ممیرو در دهدشت
هادی محقق گفت: در حال نگارش فیلمنامه‌ای به طور مشترک با وحید حاجی‌لویی هستم و فعلا اسم خاصی را برای آن انتخاب نکردیم. کارگردانی آن نیز برعهده خودم است و تهیه‌کنندگی آن را رضا محقق انجام می‌دهد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هادی محقق کارگردان سینما، درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: «قرار است قباد 3 روز برود»، این قصه یک خطی جدیدترین فعالیت سینمایی من است. کارگردان «ممیرو» با بیان این مطلب که هنوز برنامه خاصی برای حضور در جشنواره و جای دیگری نداریم، درباره لوکیشن‌های فیلم و تعداد جلسات فیلمبرداری آن عنوان کرد: کل لوکیشن‌های فیلم در شهر دهدشت می‌گذرد و فکر می‌کنم فیلمبرداری حدود 35 جلسه طول بکشد.


Page Generated in 0/0061 sec