printlogo


کد خبر: 159734تاریخ: 1395/4/9 00:00
اخبار

واکنش جالب رونالدو به تصمیم مسی
کاپیتان تیم‌ملی فوتبال پرتغال به خداحافظی مسی از تیم‌ملی فوتبال آرژانتین و گریه‌های او بعد از شکست برابر شیلی واکنش نشان داد. کریستیانو رونالدو، ستاره تیم‌ملی فوتبال پرتغال هم به این تصمیم مسی واکنش نشان داد و گفت: باید بگویم اشک ریختن مسی من را ناراحت کرد. از دست دادن ضربه پنالتی نمی‌تواند فاکتوری برای بد بودن یک بازیکن باشد. مسی بازیکنی است که به شکست عادت نکرده است. او جایگاه دوم را دوست ندارد و این طبیعی است. تصمیم او برای خداحافظی از
بازی‌های ملی بسیار سخت‌گیرانه بود اما هواداران باید او را درک کنند. امیدوارم او از این تصمیم خود صرف‌نظر کند، چرا که آرژانتین به او نیاز دارد.

تیم فوتبال نفت در تهران ماندنی شد
سهام باشگاه نفت تهران به یک شرکت جدید واگذار شد تا این تیم در تهران ماندنی شود. سایت باشگاه نفت تهران مدعی شد انتقال امتیاز این تیم به انزلی منتفی است و این تیم به یک شرکت جدید واگذار خواهد شد. سایت باشگاه نفت نوشت: «به استحضار می‌رساند فرآیند واگذاری مذاکره و مزایده فروش سهام باشگاه نفت تهران در یک ماه گذشته انجام شد. در این راستا موسسه فرهنگی و ورزشی صنعت نفت تهران از همه شرکت‌هایی که در مزایده و مذاکره حضور پیدا کردند بویژه باشگاه فرهنگی و ورزشی ملوان نهایت تشکر و قدردانی را دارد. با توجه به اینکه هرگونه واگذاری و انتقال سهام باشگاه براساس مقررات جاری منوط به اخذ مجوز کمیسیون ماده ۵ است، در این زمینه کمیسیون مذکور از بین همه متقاضیان صرفا با انتقال سهام باشگاه به شرکت سرمایه‌گذاری بهنام پیشرو کیش موافقت کرده است؛ به همین دلیل با توجه به اخذ این مجوز به شماره نامه ۱۲۶۷/د/۲۰۶/۹۵ به تاریخ 8/4/95 و احراز شرایط لازم دیگر از سوی شرکت سرمایه‌گذاری بهنام پیشرو کیش انتقال سهام باشگاه نفت تهران به شرکت بهنام پیشرو کیش نهایی شده است.

عابربانکی که سرویس نمی‌دهد
همین چند روز پیش بود که حسین هدایتی به پرسپولیسی‌ها قول داد ظرف 24 ساعت 500 میلیون تومان به کاوه رضایی می‌دهد اما 3 روز تلفن همراه خود را خاموش کرد و با این حرکت عجیب، کاوه رضایی را پراند. حالا همین بازی با طارمی می‌شود و در حالی که طارمی برای تمدید قرارداد پول سال قبل خود را می‌خواهد، ابتدا هدایتی در یک رستوران قول پرداخت پول را می‌دهد اما سپس در افق محو می‌شود و طارمی و باشگاه را بلاتکلیف باقی می‌گذارد. هدایتی فقط در فصل نقل‌وانتقالات برای خرید امیری 400 میلیون تومان به پرسپولیس قرض داده و البته با آگاهی کامل از این موضوع که نه پورعلی‌گنجی به پرسپولیس می‌آید و نه اشکان دژآگه ادعا کرده بود پول خرید این دو بازیکن را می‌پردازد. این همان هدایتی است که 2 سال قبل به امیررضا خادم گفت صبح 10 میلیارد تومان پول می‌ریزم به حساب و پرسپولیس را به من بدهید اما از ساعتی بعد تلفن همراه خود را به مدت یک هفته خاموش کرد تا پرسپولیس ناچار به همکاری با حمیدرضا سیاسی شود. او همان هدایتی است که گفت تمام بلیت‌های بازی آسیایی پرسپولیس را می‌خرم اما پولش را نداد تا درآمدهای پرسپولیس از بلیت‌فروشی برای جبران هزینه‌ای که ادعای عابربانک تراشیده بود، بر باد برود! عابر بانک پرسپولیس بشدت شبیه عابربانک‌هایی است که هر وقت پول می‌خواهی پیغام می‌دهد دستگاه خارج از سرویس است.

زندگی عجیب دروازه‌بان تیم شگفتی‌ساز یورو
فرانسه برای صعود به نیمه نهایی یورو ۲۰۱۶ باید دروازه کارگردان ایسلندی را باز کند. به نقل از  آ. اس، هالدرسون، دروازه‌بان ثابت ایسلند  5 سال است فوتبال بازی می‌کند و فوتبالیست تمام‌حرفه‌ای نیست. او اولین قراردادش را به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای در سن ۲۷ سالگی با تیم سندنس نروژ  بست. این تیم پس از بازی هالدرسون برابر کرواسی علاقه‌مند به جذبش شد. تا این زمان هالدرسون به طور تفریحی  فوتبال بازی می‌کرد و در شغل کارگردانی و تهیه فیلم تبلیغاتی زندگی موفقی داشت. یکی از مهم‌ترین موفقیت‌هایش ساخت ویدئو‌کلیپی بود که با آهنگ ایسلندی وارد بزرگ‌ترین فستیوال موسیقی جهان در سال ۲۰۱۲ شد. آهنگ این ویدئو موفقیت خاصی کسب نکرد، ولی ویدئوکلیپ به عنوان یکی از برترین‌ها در این فستیوال شناخته شد. هالدرسون اعلام کرده است پس از یورو علاقه‌ای به ماندن در جهان فوتبال ندارد و دوست دارد در تبلیغات به کارش ادامه دهد.
 


Page Generated in 0/0075 sec