printlogo


کد خبر: 159757تاریخ: 1395/4/9 00:00
آژیر

فرمانده پلیس راه شمال استان فارس اعلام کرد
دلایل بروز سانحه اتوبوس سربازان
فرمانده پلیس راه شمال استان فارس نتیجه آخرین تحقیقات درباره دلایل بروز حادثه اتوبوس سربازان را تشریح کرد. به گزارش مهر، سرهنگ کسری سیروسی، فرمانده پلیس راه شمال استان فارس با اشاره به آخرین تحقیقات درباره حادثه اتوبوس سربازان تاکید کرد: ناتوانی راننده در کنترل خودرو و سرعت زیاد، کوتاهی راهداری نی‌ریز در ایجاد نگهدارنده‌های مناسب و شرکت مسافربری به دلیل کنترل نکردن اتوبوس هر یک در بروز این سانحه نقش داشته‌اند. وی درباره بریدن ترمز اتوبوس خاطرنشان کرد: بریدن ترمز وجود نداشته و دلیل این حادثه نیست زیرا اتوبوس چندین مرتبه ترمز گرفته اما به دلیل سرعت زیاد ترمز نیز خالی کرده است. فرمانده پلیس راه شمال فارس در پاسخ به پرسشی مبنی بر توقف طولانی در ترمینال گفت: اتوبوس حق توقف پس از سوار کردن مسافر را نداشته و باید بررسی کرد که دلیل این توقف چه بوده است.

دومین جسد انفجار شهران پیدا شد
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، از پیدا شدن دومین فوتی حادثه شهران خبر داد. به گزارش«وطن امروز» جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره کشف جسد دومین مفقودالاثر حادثه انفجار لوله گاز در کوهسار شهران گفت:  پس از ساعت‌ها عملیات خاکبرداری و برش بیل مکانیکی به پایان رسید. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان موفق شدند جنازه مرد ۴۳ ساله ایرانی را از زیر خروارها خاک خارج کنند، افزود: این فرد راننده بیل مکانیکی است که پس از معاینات اولیه مشخص شد، در دقایق نخستین حادثه انفجار لوله گاز در شهران جان خود را از دست داده است. وی با تاکید بر اینکه جسد تحویل عوامل نیروی انتظامی شده است، خاطرنشان کرد: با کشف این جسد، هر دو متوفی این حادثه که هر دو نیز در ابتدا مفقودالاثر شده بودند، پیدا شده است. گفتنی است، چندی قبل در پی حادثه انفجار لوله گاز در منطقه شهران 2 نفر ناپدید شده بودند که با کشف جسد هر دو، عملیات جست‌وجو به پایان رسیده است.

هشدار درباره فعالیت صرافی‌های اینترنتی
خرید و فروش ارز در فضای مجازی و از طریق‌های فروشگاهی غیرمجاز راهی برای کلاهبرداری است. سرهنگ علیرضا آذردرخش، سرپرست معاونت تشخیص و  پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا با اشاره به یکی از جدیدترین پرونده‌های تشکیل شده در پلیس فتا گفت: برخی‌ افراد سودجو با راه‌اندازی سایت‌های خرید و فروش ارز اقدام به تبلیغ در فضای واقعی و جذب متقاضیان خرید ارز در سطح جامعه کرده‌اند. وی به میزان عنوان کرد: این افراد با جلب اعتماد مشتری مبنی بر بازدید از سایت خرید ارز الکترونیکی، پس از پرداخت وجوه مورد درخواست دیگر پاسخگوی مشتری نبوده و هیچ‌گونه ارزی تحویل مشتری نمی‌دهند.  سرهنگ آذردرخش خاطرنشان کرد: متاسفانه این افراد با استفاده از این شگرد توانسته‌اند در یک پرونده بیش از 200 میلیون تومان به سرقت ببرند. به گفته وی، برخی‌ صرافی‌های فضای مجازی که مجوزی نیز ندارند با تعیین شروط خاصی برای کاربران مانند ثبت‌نام در سایت و وارد کردن اطلاعات کامل فرد به همراه شماره حساب به‌دنبال سرقت اطلاعات کاربران هستند.


Page Generated in 0/0050 sec