printlogo


کد خبر: 159762تاریخ: 1395/4/9 00:00
رئیس کمیسیون آموزش مجلس عنوان کرد
«خدمات ویژه» بهانه‌ای برای دریافت پول در مدارس

گروه اجتماعی: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه برخی مدارس غیردولتی تحت عنوان «خدمات ویژه» پول بیشتری از مردم دریافت می‌کنند، هشدار داد مجلس بشدت با متخلفان برخورد خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی زاهدی، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  در پاسخ به این پرسش که آیا مجلس به موضوع شهریه‌های غیرمتعارف مدارس غیردولتی ورود کرده است، اظهار داشت: همیشه مجلس و کمیسیون آموزش مجلس موضوع شهریه‌های مدارس غیردولتی را مورد توجه قرار داده‌اند. وی افزود: براساس گزارش‌هایی که امسال رسیده است، برخی مدارس کار جدیدی را برای دریافت پول بیشتر از مردم انجام داده‌اند که تحت عنوان «خدمات ویژه» از آن یاد می‌کنند.
زاهدی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش اعلام کرده بود فوق‌برنامه‌ها هم در شهریه اعلامی لحاظ شده است، خاطرنشان کرد: بنابراین فوق‌برنامه جدیدی وجود ندارد که تحت عنوان خدمات ویژه از مردم پول دریافت شود.
وی خاطرنشان کرد: درخواستی که از مدیران مدارس داریم رعایت قانون است، زیرا اگر آنها قانون را رعایت نکنند ناگزیر خواهیم بود در این باره سختگیرانه عمل کنیم و اگر این اتفاق رخ دهد بشدت با متخلفان برخورد خواهد شد.
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اگر مدیران قانون را رعایت نکنند در نهایت اختیارات را از آنها سلب می‌کنیم، تصریح کرد: با بی‌اعتمادی که این مدارس به وجود می‌آورند ناچار می‌شویم برخورد سختگیرانه داشته باشیم و مطمئن باشند به ضرر آنها خواهد شد.


Page Generated in 0/0075 sec