printlogo


کد خبر: 159764تاریخ: 1395/4/9 00:00
کوتاه و گویا

  مرتضی موسویان،  رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با بیان اینکه طی 3 سال، ۶ هزار نفر انیماتور متخصص تربیت و مشغول کار خواهند شد، درباره برنامه‌های آموزشی مرکز فناوری اطلاعات وزارت ارشاد برای توانمند‌سازی مخاطبان در حوزه تولید محتوا در فضای مجازی بیان داشت: با فراخوانی که در هر استان صورت می‌گیرد، توسط اساتید مجرب کارگاه‌هایی به مدت 2 روز در آن استان تشکیل ‌می‌شود که در این کارگاه‌ها انیمیشن‌سازی به افراد آموزش داده می‌شود و از این افراد پس از آموزش درخواست می‌شود که محصولات تولید شده خود را به جشنواره پویانمایی ارسال کنند تا مورد ارزیابی و داوری قرار گیرند.
   حامد علامتی، دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به جزئیات برنامه‌های دانش‌آموزی به مناسبت روز قدس، گفت: طراحی و ساخت پازل راهیان الاقصی و تشکیل غرفه‌های روایتگری «به کدامین گناه»، از جمله این برنامه‌هاست.
  مرتضی کاظمیان، دبیر اجرایی نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران با اشاره به اهداف اجلاس جهانی شوراها و شهرداران و ارتباط موضوعی آن با اهداف سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در بخش مدیریت شهری، از برگزاری نمایشگاه خدمات شهری در حاشیه این اجلاس خبر داد.
  عبادالله فتح‌اللهی،  مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه بررسی و ارائه راهکارهای مناسب جهت حل چالش‌ها، مسائل و مشکلات حقوقی در محله‌های دارای اولویت در منطقه 15 شهرداری تهران از جمله محله‌های اتابک و مینابی در دستور کار این جلسه از کمیته امنیتی و حقوقی ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران قرار گرفته است، بر اهمیت تثبیت اعضای کمیته و فعال کردن کارگروه‌های لازم تأکید کرد.
  هادی افراسیابی، مدیر پژوهش‌های راهبردی مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران از تهیه پیش‌نویس نظام‌نامه تدوین برنامه 5 ‌ساله سوم شهرداری تهران با نگاه علمی و تعاملی خبر داد.


Page Generated in 0/0056 sec