printlogo


کد خبر: 159767تاریخ: 1395/4/9 00:00
اخبار

با حکم رهبر انقلاب
سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح شد
حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای رهبر حکیم انقلاب اسلامی در حکمی سردار سرلشکر پاسدار محمدحسین باقری را به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح منصوب کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
سردار سرلشکر پاسدار محمدحسین باقری با توجه به انتقال سردار سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی به جایگاه مشاورت عالی فرماندهی کل نیروهای مسلح، و نظر به خدمات شایسته و تجارب ارزنده جنابعالی در دوران دفاع‌مقدس و پس از آن بویژه در مسؤولیت‌های ستاد کل و قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص)، شما را به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح منصوب می‌کنم. با تمسک و امید به عنایات الهی، ارتقای توانمندی‌ها و آمادگی‌های
دفاعی- امنیتی نیروهای مسلح و بسیج مردمی و امکان پاسخگویی بموقع و مؤثر به هر سطح و نوع از تهدیدات متوجه به نظام جمهوری اسلامی ایران با عمل انقلابی مورد انتظار است. از تلاش‌های مخلصانه و مدبرانه سردار سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی از ابتدا تاکنون در این مسؤولیت مهم قدردانی و تشکر می‌کنم. دوام توفیقات همگان را از خداوند متعال
مسألت می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای
8 تیرماه 95

پیکر مرحوم علی دادمان تشییع شد
پیکر مرحوم علی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان، وزیر پیشین راه و ترابری صبح سه‌شنبه با حضور اقشار مختلف مردم از محل حسینیه شاه‌حسینی واقع در خیابان شهید باهنر (نیاوران)، خیابان منظریه به سمت امامزاده علی‌اکبر(ع) در چیذر تشییع شد. در این مراسم  زنگنه وزیر نفت، ابتکار معاون رئیس‌جمهوری، قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت و جمعی دیگر از مسؤولان حضور داشتند. مراسم سوم مرحوم علی دادمان فردا پنجشنبه دهم تیرماه، مصادف با بیست و پنجم ماه رمضان الکریم از ساعت 17 تا 18:30 در مسجدالرسول (ص) واقع در میدان شهید طهرانی‌مقدم (کاج) سعادت‌آباد برگزار می‌شود.

کارگزارانی‌ها نمی‌خواستند عارف رئیس مجلس شود
عضو حزب اعتماد ملی می‌گوید برخی کارگزارانی‌ها پیش از انتخابات هیات‌رئیسه مجلس مصاحبه کردند و گفتند که بهتر است در شرایط فعلی لاریجانی رئیس مجلس شود.  رسول منتجب‌نیا در گفت‌وگو با نماینده با اشاره به حضور 158 نفر در جلسات لیست امید و امضای میثاق‌نامه، گفت: حالا چرا در انتخاب رئیس مجلس این جمعیت به ۱۰۳ کاهش یافت به نظرم عوامل مختلف دست‌به‌دست هم داد. عضو حزب اعتماد ملی با بیان اینکه بعضی از دوستان اصلاح‌طلب دیدگاه‌ها و نظرات دیگری داشتند، تصریح کرد: در مصاحبه هم بعضی از چهره‌های کارگزاران یا غیر کارگزاران اعلام کرده بودند به نظر ما در شرایط فعلی اگر لاریجانی رئیس شود به نفع جامعه و به نفع کشور است و به امنیت و آرامش و اتحاد کشور کمک می‌کند و نگران بودند اگر عارف رئیس مجلس شود حملات علیه وی و مجلس افزایش می‌یابد. منتجب‌نیا افزود: آنها مصحلت‌سنجی می‌کردند که عارف در این مرحله رئیس نشود و لاریجانی شود و این می‌تواند یک لنگر ثبات و استقراری برای مجلس و جامعه باشد؛ تعداد قابل‌توجهی از آنها در مصاحبه‌ها حرف زدند؛ آقایان عبدی، زیباکلام، کرباسچی و عطریانفر و تعدادی از گروه‌ها اینها جزو اصلاح‌‌طلب‌ها بودند ولی دیدگاه مخالفی داشتند، طبیعتاً این مؤثر است و تعدادی از افراد را می‌تواند متزلزل کند یا نظرشان را برگرداند. وی تصریح کرد: به‌رغم اینکه آقای روحانی اعلام کرده بود دولت بی‌طرف است و نظر نمی‌دهد و آقای انصاری هم همین‌طور ولی ما مطلع شدیم تعدادی از وزرا راه افتاده بودند و به نفع لاریجانی تبلیغ می‌کردند و از منتخبان می‌خواستند به لاریجانی رأی دهند.
 


Page Generated in 0/0064 sec