printlogo


کد خبر: 159798تاریخ: 1395/4/10 00:00
اخبار

کی‌روش باعث جدایی رضاییان و طارمی نشده است
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: آن چیزی که باید به رضاییان پرداخت شود به وی داده شده است.  علی‌اکبر طاهری درباره اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس و ناراحتی هواداران این تیم نسبت به جدایی رامین رضاییان اظهار داشت: بحث اول اینکه بازیکن، بازیکن ما بوده است، ما در قبال بازیکن خودمان انتظار داریم که قانون اعمال شود.  وی ادامه داد: طبیعتا خواسته‌هایی است که باید طبق نقطه‌نظرهای فنی سرمربی انجام شود. برخی قراردادها با تعامل بازیکن صورت می‌گیرد. درباره رضاییان طبق قرارداد آن چیزی که باید به وی داده می‌شد پرداخت شده است.  وی درباره ناراحتی هواداران پرسپولیس گفت: امروز هم با هواداران صحبت کردیم و تعامل لازم صورت گرفت. سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه هواداران گفته‌اند کی‌روش باعث شد رضاییان و طارمی از پرسپولیس بروند، خاطرنشان کرد: نه چنین چیزی نیست. کی‌روش هرگز چنین کاری نمی‌کند زیرا سرمربی تیم‌ملی است. از هواداران می‌خواهیم اخبار را تنها از طریق سایت رسمی باشگاه دنبال کنند و خبرهای صفحات مجازی را که ارتباطی با باشگاه ندارند دنبال نکنند.  طاهری درباره صحبت‌های شهبازی درباره فسخ قرارداد رضاییان بیان داشت: من نمی‌دانم شما از چه منبعی استفاده کرده و درباره این موضوع صحبت می‌کنید. درست نیست که دنبال تیتر و هیجان باشیم. ما تلاش‌مان این است که همه چیز در آرامش دنبال شود.

تقدیر مسؤولان ورزش ارتش از رئیس سابق فدراسیون کوهنوردی
جمعی از مسؤولان ورزش کشور با امیر خاکبیز، رئیس اسبق فدراسیون کوهنوردی دیدار کردند.  به گزارش روابط عمومی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این دیدار ناصر عظیمی بانی سازمان مازیار ورزش، زارعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، امیر مرادیان رئیس هیات پیشکسوتان ارتش، امیر مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و سرهنگ فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش حضور داشتند و از بیش از ۵ دهه تلاش امیر خاکبیز تقدیر کردند.

آزمایشگاه ضد دوپینگ آلماتی هم تعلیق شد
وادا آزمایشگاه ضد دوپینگ آلماتی قزاقستان را به مدت چهار ماه تعلیق کرد. به نقل از سایت Inside the games، با تعلیق آزمایشگاه آلماتی، این آزمایشگاه دیگر نمی‌تواند روی نمونه‌های دوپینگ آزمایش کند و نمونه‌ها باید به آزمایشگاه دیگری فرستاده شوند که مورد تایید وادا (آژانس جهانی ضد دوپینگ) قرار داشته باشد. وادا دلیل اصلی تعلیق این آزمایشگاه را عنوان نکرده است.  این آژانس در بیانیه‌ای اعلام کرد: در طول تعلیق، نمونه‌های دوپینگ باید به آزمایشگاه دیگری منتقل شوند. به ‌این‌ ترتیب ورزشکاران می‌توانند به آنالیز نمونه‌ها اعتماد کنند. تصمیم وادا در راستای پروسه افزایش کیفیت آزمایش‌هاست. وادا سعی دارد مطمئن شود تمام آزمایشگاه‌ها با بالاترین استانداردها فعالیت می‌کنند.  هفته‌ گذشته نیز وادا اعتبار آزمایشگاه کنترل دوپینگ ریو را گرفت. این در حالی است که کمتر از دو ماه تا المپیک ریو زمان باقی‌ مانده است.  احتمال دارد نمونه‌های دوپینگ المپیک نیز به کشورهای اطراف برزیل یا سوییس فرستاده شوند. در ماه‌های اخیر وادا اعتبار آزمایشگاه‌های بلوم فونتل، پک، لیسبون، مادرید، ریو و مسکو را گرفته است.

حریف ایران در ترکیه گیر کرد
حملات تروریستی، تیم‌ملی والیبال صربستان را در فرودگاه آتاتورک گرفتار کرد. در حالی که تیم‌‌ملی والیبال صربستان قرار بود سه‌شنبه از بلگراد به تهران سفر کند اما حملات انتحاری تروریستی در فرودگاه آتاتورک استانبول آنها را در بین راه گرفتار کرد.  به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌‌ملی والیبال صربستان در هفته‌ سوم از سطح یک لیگ جهانی قرار بود روز سه‌شنبه به تهران سفر کند تا پس از دو روز تمرین، روز جمعه برابر ایران به میدان برود. اما حملات انتحاری در فرودگاه آتاتورک استانبول این تیم را در میانه راه گرفتار کرد. با توجه به اینکه پس از حملات روز گذشته مسؤولان فرودگاه ترکیه اجازه پرواز هیچ هواپیمایی را ندادند تکلیف تیم‌‌ملی والیبال صربستان هنوز مشخص نیست و باید دید این تیم چه زمانی به تهران می‌رسد.   صربستان در اولین بازی خود در هفته سوم لیگ جهانی والیبال باید روز جمعه از ساعت 21 در سالن 12 هزار نفری استادیوم آزادی به مصاف تیم‌ملی ایران برود.
 


Page Generated in 0/0055 sec