printlogo


کد خبر: 159820تاریخ: 1395/4/10 00:00
سرخط خبر

 سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: صدور طلا، نقره و پلاتین تولید داخل پس از تایید وزارت صنعت مبنی بر عدم فروش آن در بازار داخلی به قیمت‌های رقابتی بین‌المللی و استحصال از معادن کشور با مجوز از بانک مرکزی در هر مرحله بلامانع است.
 دیوان عدالت اداری مصوبه شوراهای اسلامی شهرهای کشور، درباره برقراری عوارض از بانک‌ها را باطل اعلام کرد.
طبق بخشنامه جدید بانک مرکزی، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی به هیچ‌وجه مجاز به سپرده‌گذاری نزد یکدیگر خارج از چارچوب بازار بین بانکی نیستند.
 معاون سازمان توسعه تجارت گفت: فقط ۳۰۰ کانتینر یخچال‌دار در کل ایران وجود دارد.
 رضا جعفرزاده، مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشور گفت: به دنبال انفجارها در ترکیه و فرودگاه استانبول همه پروازهای ورودی به این فرودگاه از کشورهای مختلف لغو شده است.
 پایگاه خبری شیپ‌ اند بانکر نوشت: ایران قصد دارد با سرمایه‌گذاری ۵۵۰ میلیون دلاری بزرگ‌ترین مرکز ذخیره‌سازی نفت منطقه خلیج‌فارس را در جزیره قشم احداث کند.
 محمدعلی دادور، قائم‌مقام مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس، بروکراسی اداری بانک ملت در تخصیص وام 650 میلیون یورویی صندوق توسعه ملی را دلیل تاخیر در تامین منابع مالی این پالایشگاه دانست و گفت: تا پایان سال 94، تنها 218 میلیون یورو از وام را توانستیم دریافت کنیم.
 عبدالحمید قدیمی، دبیر انجمن ریخته‌گری از تعطیلی کارخانه ریخته‌گری سدید خبر داد و گفت: کارگران این کارخانه از ۴ ماه پیش حقوقی دریافت نکرده‌اند و قیمت زمین کارخانه انگیزه‌ای برای مدیران آن برای به تعطیلی کشاندن کارخانه بوده است.
 رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: برای دستیابی به رشد اقتصادی ۸ درصدی، ۸۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه نیاز داریم.
  معاون طرح‌های آماری مرکز آمار ایران اعلام کرد: سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ از 3 تا ۲۴ مهر امسال به صورت اینترنتی اجرا خواهد شد و همه هموطنان می‌توانند با مراجعه به وبگاه سرشماری، پرسشنامه سرشماری را به صورت اینترنتی کامل کنند. پس از آن ماموران سرشماری با مراجعه به خانوارها پاسخ سوالات سرشماری را از طریق تبلت جمع‌آوری خواهند کرد.
 معاون وزیر راه‌وشهرسازی از وجود ۶۰۰ فقره ساخت و ساز غیرقانونی در حریم رودخانه‌ها و جاده‌های منطقه ناهارخوران و زیارت شهر گرگان خبر داد.
 


Page Generated in 0/0053 sec