printlogo


کد خبر: 159828تاریخ: 1395/4/10 00:00
آوای شهر

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی راهور تهران اعلام کرد
محدودیت‌های ترافیکی روز قدس
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی برگزاری راهپیمایی روز جهانی‌قدس را تشریح کرد. به گزارش «وطن امروز»، سرهنگ مراد مرادی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در این‌باره گفت: طرح انتظامی ترافیکی مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه ۱۱ تیرماه مطابق با ۲۵ رمضان در تهران اجرا می‌شود.  وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مأموریت دارد نسبت به پیش‌بینی و اجرای تدابیر لازم برای ایجاد تسهیلات ترافیکی در مسیرهای راهپیمایی و معابر محدوده دانشگاه تهران اقدام کند. رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام محدودیت‌های تردد خاطرنشان کرد: تردد وسایط نقلیه از ساعت ۱۰ روز جمعه  ۱۱ تیرماه در معابر محدوده بلوار کشاورز از میدان ولیعصر(عج) تا خیابان کارگر، خیابان ولیعصر(عج) حد فاصل تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر(عج) و خیابان فلسطین، خیابان کارگر حد فاصل خیابان جمهوری تا تقاطع بلوار کشاورز و خیابان انقلاب اسلامی حد فاصل میدان انقلاب تا تقاطع ولیعصر(عج) ممنوع خواهد بود. مرادی همچنین با اشاره به محدودیت‌های توقف در طول مسیر راهپیمایی تصریح کرد: توقف وسایط نقلیه در محدوده بلوار کشاورز از میدان ولیعصر(عج) تا تقاطع کارگر، خیابان ولیعصر(عج) حد فاصل خیابان جمهوری تا میدان ولیعصر(عج)، خیابان کارگر حد فاصل جمهوری تا بلوار کشاورز، خیابان‌های فلسطین و جویبار از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، خیابان ۱۶ آذر از تقاطع انقلاب تا بلوارکشاورز و طول خیابان طالقانی از تقاطع قدس تا ولیعصر(عج) ممنوع است.

تمهیدات شهرداری برای آخرین جمعه ماه رمضان
قائم‌مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از پیش‌بینی تمهیدات ویژه شهرداری تهران برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.  به گزارش «وطن امروز» منصور باقرصاد، قائم‌مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام این خبر اظهار داشت: مجموعه شهرداری تهران برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری راهپیمایی روز قدس پیش‌بینی کرده و تدابیر لازم برای انتقال مردم از مساجد و میادین گوناگون در نظر گرفته شده است.  باقرصاد افزود: شرکت اتوبوسرانی برای ارائه خدمات رایگان به شهروندان در مسیرهای منتهی به مراسم روز جهانی قدس با 2هزار و 500 دستگاه اتوبوس  از 41 نقطه شهر اقدام خواهد کرد. وی با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز به شناسایی نقاط ناایمن در مسیرها خواهد پرداخت، بیان داشت: شناسایی نقاط ناایمن و علامت‌گذاری محل‌ها و اتخاذ تدابیر لازم در جهت رفع نقاط ناایمن، استقرار تجهیزات و ماشین‌آلات آتش‌نشانی در نقاط پیش‌بینی شده صورت خواهد گرفت.

خدمات رایگان مترو در روز قدس
شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تسهیلات ویژه‌ای را برای راهپیمایان و نمازگزاران روز جهانی قدس در نظر گرفته است. به گزارش «وطن امروز» محمد احمدی‌بافنده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران در این باره عنوان کرد: متروی تهران برای سهولت تردد نمازگزاران و راهپیمایان، از ۹ صبح روز جمعه تا پایان مراسم در تمام ایستگاه‌هایی که در مسیر راهپیمایی قرار دارد به صورت رایگان ارائه خدمت خواهد کرد ضمن آنکه فاصله گذر قطار‌ها هم در این مسیر کاهش می‌یابد. وی با اشاره به اینکه در روز جهانی قدس در خط۴ از ایستگاه دروازه دولت تا میدان آزادی، در خط ۲ ایستگاه تقاطع شادمان و در خط ۳ ایستگاه‌های میدان ولیعصر(عج) و میدان جهاد به صورت رایگان سرویس‌دهی انجام می‌شود، افزود: در خطوط ۳ و۴ متروی تهران حرکت قطار‌ها هم نسبت به برنامه عادی روزهای تعطیل افزایش خواهد یافت و بدین منظور ۷ رام قطار به این خطوط افزوده می‌شود. احمدی‌بافنده درباره کاهش فاصله گذر قطار‌ها در این روز گفت: در خط ۳ مترو از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم فاصله گذر قطار‌ها ۵ دقیقه کاهش می‌یابد.


Page Generated in 0/0048 sec